Siden ligger "forkert"
Fra : Malene M Steen Thoms~

Dato : 23-06-04 05:32

Har købt domæne og sad og VAR så glad...endelig kunne man skrive webmaster
nederst på siden...
Men, det jeg troede var så nemt, giver mig grå hår i hovedet.

Siden skulle ligge på http://www.skagenferiehus.dk i stedet har jeg fundet
den på http://www.skagenferiehus.dk/ferie_i_skagen.htm .
Hvordan får jeg den flyttet hen på sin rette plads?
Og hvorfor i alverden har jeg ikke "rettigheder" til at se forsiden.

Mvh

"web-misseren"

Fra : Malene M Steen Thoms~

Dato : 23-06-04 06:12

Og SÅ fandt jeg ud af det. *SMILER*

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-06-04 06:22

Malene M Steen Thomsen skrev:

>Siden skulle ligge på http://www.skagenferiehus.dk i stedet har jeg fundet
>den på http://www.skagenferiehus.dk/ferie_i_skagen.htm .
>Hvordan får jeg den flyttet hen på sin rette plads?

Fordi startsiden skal formentlig hedde index.html, tjek evt. på
webhotellet om den skal hedde noget andet.

Man skal altid bruge et bestemt filnavn for at serveren ved, at
det er den, der skal bruges som startside.

Men prøv først at omdøb den til index.html.

>Og hvorfor i alverden har jeg ikke "rettigheder" til at se forsiden.

Fordi du ikke har nogen indexfil, det er for at uvedkommende ikke
skal kunne se indholdet på din hjemmeside uden at kende filnavn.

Men med en indexfil, så kommer man direkte ind på din startside.

--
Knud