problmemer med qxl.dk
Fra : Monty

Dato : 22-06-04 17:03

Når jeg prøver at komme ind på deres side får jeg en yderst tarvelig side
hvor der kun er det blå søgefelt og ikke meget andet. Søger jeg efter en
ting og vil kigge nærmere på den så sker der absolut intet. Jeg har prøvet
med IE og andre men lige lidt hjælper det.

Skal man slå noget specielt fra/til for at komme ind på siden? Jeg har slået
min firewall fra men lige lidt hjælper det.

Monty

Fra : Anders Lund

Dato : 22-06-04 17:27

Monty wrote:

> [...]
> ting og vil kigge nærmere på den så sker der absolut intet. Jeg har prøvet
> med IE og andre men lige lidt hjælper det.

Hvis det er lige meget hvilken browser du bruger, kan det være fordi der
er nogen som har været inde og rode i din HOST fil. I Windows XP finder
du din host fil her, som kan åbnes med notepad:
C:\Windows\system32\drivers\etc\host

Her er der måske en liste med IP adresser og domæner. Der burde under
normale omstændigheder kun være en linie hvor der står "127.0.0.1
localhost" samt evt. nogle kommentar.

> Skal man slå noget specielt fra/til for at komme ind på siden? Jeg har slået
> min firewall fra men lige lidt hjælper det.

Du har sikkert fået installeret noget snavs som modificere dit system i
uheldige retninger. Prøv at scanne med Spybot eller Ad-aware (find dem
med google).

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-06-04 22:17

On Tue, 22 Jun 2004 18:26:42 +0200, Anders Lund
<spam2004@andersonline.dk> wrote:

>C:\Windows\system32\drivers\etc\host

hosts , ikke host.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: underholdsbidrag (og ikke underholdningsbidrag)

Fra : Anders Lund

Dato : 22-06-04 22:19

Peter Brodersen wrote:

> hosts , ikke host.