hvor søger jeg job med min erfaring?
Fra : newsfan

Dato : 22-06-04 15:44

Jeg har lavet et udprintningssystem for en restaurant (POS system),
hvor burde jeg søge job?
¨
Tak for hjælpen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-06-04 22:42

"newsfan" <farmer_joe41@hotmail.com> wrote in

> Jeg har lavet et udprintningssystem for en restaurant (POS system),
> hvor burde jeg søge job?

Alle de samme steder som hvis du ikke havde lavet det...

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : newsfan

Dato : 24-06-04 16:00

Jeg kan ikke forstå det fordi der burde da være
nogle steder, hvor man programmerer POS systemer i
java, det gør man da ikke alle steder.

Fra : Kristian Thy

Dato : 24-06-04 16:27

newsfan uttered:
> Jeg kan ikke forstå det fordi der burde da være
> nogle steder, hvor man programmerer POS systemer i
> java, det gør man da ikke alle steder.

Forklar mig lige en ting...

Normalt står POS for Piece Of Shit, men jeg går ikke ud fra at du selv
ville omtale dit system som sådant. Hvad står det for her?

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-06-04 17:11

Kristian Thy <thy@it.edu> writes:

> Normalt står POS for Piece Of Shit, men jeg går ikke ud fra at du selv
> ville omtale dit system som sådant. Hvad står det for her?

Google siger: (Retail) Point of Sale. Altså åbenbart en slags
kasseapparat. Jeg kendte heller ikke forkortelsen, men den ser ud til
at være ganske udbredt.

/L

Fra : Mads Bahrt

Dato : 24-06-04 20:03

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> Google siger: (Retail) Point of Sale. Altså åbenbart en slags
> kasseapparat. Jeg kendte heller ikke forkortelsen, men den ser ud til
> at være ganske udbredt.
>
> /L

F.eks. er den gennemgående case i Larman (en UP-lærebog) et POS-system.
I øvrigt en egnet case, da alle kan relatere til betalingssituationen
ved kassen.

MVH
Mads

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-06-04 23:25

Mads Bahrt <mads_bahrt@hotmail.com> writes:

> F.eks. er den gennemgående case i Larman (en UP-lærebog)

Unified Process?

/L

Fra : Mads Bahrt

Dato : 24-06-04 23:34