Tip til trådløs router.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-06-04 14:07

Hej..

Jeg skal investere i en trådløs router til en IBM laptop med 11 mbit netkort
i.

Denne router skal smides ind efter en Cisco 677 router fra Cybercity.

Udover laptoppen skal en stationær maskine også på netværket, denne skal
udover at dele mapper med den bærbare køre som FTP server.

Nogle gode bud på en fornuftig router til en sådan løsning ?

På forhånd tak

Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-06-04 14:16

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> crashed Echelon writing

> Denne router skal smides ind efter en Cisco 677 router fra Cybercity.

> Nogle gode bud på en fornuftig router til en sådan løsning ?

Jeg ville nok vælge en accesspoint istedet, da en ekstra router løsning kan
være noget besværlig at håndtere, medmindre man ved hvordan tingene
fungerer. Du vil så også undgå dobbelt NAT med en AP.

--
Bjarke Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-06-04 14:51

On Tue, 22 Jun 2004 15:06:37 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.invalid> wrote:

> Jeg skal investere i en trådløs router til en IBM laptop med 11 mbit netkort
> i. Denne router skal smides ind efter en Cisco 677 router fra Cybercity.

I stedet for at købe en trådløs router, kan du med fordel vælge
'blot' et access-point og slippe for den ekstra kompleksitet i at
have to NAT-routere efter hinanden.

Og prøv så i øvrigt dk.edb.netvaerk.traadloest

-A