sende via MSN gennem router
Fra : S.B.

Dato : 22-06-04 12:12

Nogen der ved hvordan man gør så man igen kan sende via MSN gennem en
linksys router.
Efter den kom på, dur det ikke mere

Søren

Fra : Mig

Dato : 22-06-04 16:28

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvordan man gør så man igen kan sende via MSN gennem en
> linksys router.
> Efter den kom på, dur det ikke mere
>
> Søren

Hvis det er filer så har jeg ingen problemer med en Linksys router..og jeg
har ikke ændret noget umiddelbart...der er dog noget som hedder noget med
Universal Plug & Play som jeg har aktiveret...men stemmesamtaler har jeg til
gengæld problemer med....

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 22-06-04 22:11

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvordan man gør så man igen kan sende via MSN gennem en
> [...]

Der er en hel del porte der skal åbnes for i firewall/router, hvis du skal
bruge voice/cam via MSN.

Kan ik' lige huske hvilke, men hvis det er det du skal, kan det nemt findes.

Mvh.
Søren

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-06-04 09:05

"Søren J. Madsen" <sjm@nospam.dk> writes:

> Der er en hel del porte der skal åbnes for i firewall/router, hvis du skal
> bruge voice/cam via MSN.

http://www.adsltips.dk/adsl-oss.php

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : S.B.

Dato : 23-06-04 22:44

"Martin Schultz" <di030007@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.adsltips.dk/adsl-oss.php
>
> Martin
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Nu er det bare de små film jeg optager af mine børn + lidt billeder jeg
sender til min søster i den anden ende af landet.
De færreste email vil acceptere en fil på + 10 mb og vi har indtil nu brugt
MSN til at sende dem over, og ville da gerne den kom til at virke igen
btw så er det en linksys router jeg har, hvis det gør nogen forskel

Søren