vServer og sikkerhed?
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 22-06-04 09:38

Hejsa,

Jeg overvejer at købe mig noget vServer plads igennem jakobjp.com:
http://jakobjp.com/index.php?l=&k=Servere&s=virtuel

Grunden til at jeg lige netop er interesseret i sådan et produkt, er at jeg
har brug for følgende:
SSH adgang (ikke nødvendigvis root)
I phpopsætningen (php.ini) skal jeg gerne ha' memory_limit op på 25mb.
+grundlæggende krav (php4, mysql, gdlib, ImageMagick)
Og så det at det er en ret fornuftig pris.

Og det er vidst nogle forholdsvis høje krav at stille til et alm. webhotel.

Men da jeg kun har begynder erfarring med Linux, er jeg lidt bange for at
jeg kan have svært ved at vedlige holde systemet sikkerhedsmæssigt.

Er der nogen der har en kommentar om min bekymring er ok begrundet?
Og evt. et par gode råd?

Mvh Stig

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-06-04 12:25

Stig N. Jepsen skrev:

> Og evt. et par gode råd?

Måske at undlade at stille spørgsmålet i en hardware-geuppe, da din
kvaler ikke er hardwarerelaterede...

Jesper G. Poulsen

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 22-06-04 16:12

> Måske at undlade at stille spørgsmålet i en hardware-geuppe, da din
> kvaler ikke er hardwarerelaterede...

Sorry, beklager hvis jeg har været til besvær.
Det kunne være fint hvis du så henviste mig til hvor du mente diskussionen
så kunne høre sted.
Jeg prøver at finde andet steds.

/Stig

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-06-04 19:15

Stig N. Jepsen skrev:

> Det kunne være fint hvis du så henviste mig til hvor du mente
> diskussionen så kunne høre sted.

http://www.usenet.dk/grupper.pl? eller spørg efter rette gruppe i
dk.velkommen

Jesper G. Poulsen