Kommunesammenlægning
Fra : Morten Snedker

Dato : 22-06-04 08:09

Ved ikke helt om jeg er OT...men:

Er der nogle af Jer, der i forbindelse med arbejde, og ikke mindst i
forbindelse med brugen af databaser, bliver berørt af de kommende
kommunesammenlægninger?

Selv arbejder jeg dagligt med BBR-registre, hvor kommunenumre og
vejkoder er nøglefelter i Gud ved hvor mange tabeller og øvrige
sammenhænge...

Nogen form for ERFA-grupper under opsejling nogen steder?

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 22-06-04 19:34

Morten Snedker <morten_spammenot_@dbconsult.dk> wrote in message news:<0jmfd0tmualpmf38rkg7vsqr1m99lvdiig@4ax.com>...
> Ved ikke helt om jeg er OT...men:
>
> Er der nogle af Jer, der i forbindelse med arbejde, og ikke mindst i
> forbindelse med brugen af databaser, bliver berørt af de kommende
> kommunesammenlægninger?

Det kan man vel godt sige: Jeg arbejder i KommuneForsikring. Gæt hvem
vores kunder er

Mit nuværende projekt består til dels i at gøre det til en
forretningsmulighed fremfor bare en udgift.

> [...]
> sammenhænge...
>
> Nogen form for ERFA-grupper under opsejling nogen steder?

Jeg har ikke hørt om noget, men mon ikke der er en IT-chef eller to,
der (også) får den idé?

VH
Kristian

Fra : Chrisser

Dato : 23-06-04 07:30

Kristian Damm Jensen wrote:

> Jeg har ikke hørt om noget, men mon ikke der er en IT-chef eller to,
> der (også) får den idé?

ERFA-gruppe ?

hvad er det ?

Mvh
Chrisser

Fra : Morten Snedker

Dato : 23-06-04 08:07

On Wed, 23 Jun 2004 08:29:49 +0200, "Chrisser"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

>ERFA-gruppe ?
>hvad er det ?

ERFArings-grupper...udveksling af idéer og løsninger...samarbejde etc.

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk

Fra : Chrisser

Dato : 23-06-04 08:17

Morten Snedker wrote:
> ERFArings-grupper...udveksling af idéer og løsninger...samarbejde

Nå ja, Selvfølgelig

I så fald det sker - er der så nogle der råber højt herinde - eller hvad?

Mvh
Chrisser