WYSIWYG Hjælp?!
Fra : Peter Nielsen

Dato : 22-06-04 02:29

Hej alle sammen. Jeg har siddet og rodet lidt med en WYSIWYG Editor ting, og
vil gerne høre jer, om i kan anbefale nogle. Og om i kender de der Trial
versioner af DevEdit på http://www.interspire.com/devedit/ .. og hvis man om
i vil tro at man faktisk kan bruge dem længere tid.. altså hvad det der
trial dækker ind over?! :)

Håber i kan hjælpe lidt... og rimelig på bar bund her...

MVH Peter

Fra : FFunky Jensen

Dato : 22-06-04 16:18

"Peter Nielsen" <pedn@wullamusic.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trial dækker ind over?! :)
>
> Håber i kan hjælpe lidt... og rimelig på bar bund her...

Jeg bruger denne http://www.ektron.com/web-content-editors.aspx Der er en 30
dages trial version (fuld). Med lidt fikumdik lægger jeg indholdet af
editoren ned i en
database og kan så hive det op igen til en web side eller op i editoren
igen.
Jeg har problemer med billeder, men der en manual på 600+ sider som sikkert
giver løsningen.

Tom F Jensen
FFSoft
www.ffsoft.dk

Fra : Peter Nielsen

Dato : 23-06-04 07:57

> Jeg bruger denne http://www.ektron.com/web-content-editors.aspx Der er en
30
> dages trial version (fuld). Med lidt fikumdik lægger jeg indholdet af

Hvad vil det sige med en 30 dages trial ?? Hvordan tjekker de det? det var
også en del af spørgsmålet :) Kan de tjekke hvor lang tid man bruger det,
fordi at så vil jeg ik lige ligge det op til dem jeg laver et site for... så
får de jo en klage på et tidspunkt :)

Peter

Fra : Daniel Valentin

Dato : 23-06-04 21:50

> [...]
> fordi at så vil jeg ik lige ligge det op til dem jeg laver et site for... så

Hvis det skal være sådan så *Host* Kazaa eller noget i den stil*Host* kig
under Software her på html, der bliver omtalt nogle WYSIWYG editorer..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne