Problemer med isass.exe
Fra : Dejligbjerg

Dato : 22-06-04 01:47

Hjælp jeg har virkelig problemer. Jeg har lovet at ordne en computer
som havde virus på.
Jeg har kørt Fdisk og formateret computeren om. Installeret windows XP
endnu engang. Men ligeså snart jeg går på nettet kommer fejlen
(isass.exe) frem igen og windos lukker om 59 sekunder.
Jeg har fulgt de råd der tidligere har været omkring problemet og har
prøvet med Stinger og FxSasser men begge programmer finder intet. Når
jeg vil prøve at opdatere windows kommer der hvergang en fejlmeddelese
frem om at jeg ikke kan opdatere, da der er en fejl med mit
ur/tidsindstilling.

Yderligere har jeg kørt hijackthis som www.Alert.dk har gennemgået
uden at finde noget forkert.
Derefter kørte jeg SFC /scannow for at tjekke alle mine windows filer
- her var der heller ikke noget galt.

Her i aften har jeg for 5. gang prøvet fuldstændig forfra og endda
fundet en anden version af windows XP men stadig samme resultat. Dog
kommer der nu samtidig eller før lukning en fejlmeddelse hvor der står
noget om LSA Shelle (Export Version)

Er der mon nogle kloge folk som kan hjælpe mig med at få maskinen til
at virke igen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-06-04 06:19

Dejligbjerg skrev:

>Jeg har kørt Fdisk og formateret computeren om. Installeret windows XP
>endnu engang. Men ligeså snart jeg går på nettet kommer fejlen
>(isass.exe) frem igen

Ryk netstikket ud, og installer XP. Derefter følger du denne her
opskrift:

http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester.pdf

Når det er gjort, er XP netsikret, og du kan så sætte den på
nettet og hente alle opdateringerne til XP (som opskriften også
siger).

--
Bertel