MSSQL: SET DATEFIRST i et View
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 21-06-04 23:02

Er det muligt at lave noget lignende SET DATEFIRST i forbindelse med
DATEPART(dw, 11/03/2004) i et VIEW?

Kasper Katzmann
http://www.katzmann.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 13:57

On Tue, 22 Jun 2004 00:01:32 +0200, "Kasper Katzmann"
<kasper@bmwkatzmann.dk> wrote:

>Er det muligt at lave noget lignende SET DATEFIRST i forbindelse med
>DATEPART(dw, 11/03/2004) i et VIEW?

Men hvis det er i forbindelse med en applikation kan du jo blot sende
den afsted til serveren, inden din select (eller hva' du nu har i dit
view).

I hvilken sammenhænge vil du bruge det?

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 25-06-04 14:35

"Morten Snedker" <mortenatdbconsultdotdk> skrev i en meddelelse

> I hvilken sammenhænge vil du bruge det?

Det er i forbindelse med en ASP-side.

Mvh
Kasper Katzmann

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 29-06-04 12:23

"Kasper Katzmann" <kasper@bmwkatzmann.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at lave noget lignende SET DATEFIRST i forbindelse med
> DATEPART(dw, 11/03/2004) i et VIEW?

Har løst det. Jeg skulle blot lave en SET DATEFIRST 1 direkte i asp-siden og
så smaske den efter serveren.

Med venlig hilsen
Kasper Katzmann
http://www.katzmann.dk