Kabel til digital video kamera
Fra : Stjerne

Dato : 21-06-04 19:27

Jeg har mistet mit usb kable til mit lidt ældre digital video kamera.

Forretningen jeg købte det i, kan ikke skaffe et.

Er der nogen som har en ide ?

Kameraet hedder:
JVC GR-DVL 157

Fra : Kristian Andersen

Dato : 21-06-04 21:21

"Stjerne" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Jeg har mistet mit usb kable til mit lidt ældre digital video kamera.
>
> Forretningen jeg købte det i, kan ikke skaffe et.

> [...]

Det er sikkert et USB A/B MINI, måske findes det som standard vare hos
f.eks. Sandberg

Ellers - find varenummeret i din bruger manual og søg efter det i google.

Hvis du ikke længere har din bruger manual kan du downloade den fra
www.jvc.com

--
Kristian