Hvilke ram i en bærbar Toshiba 4090 CDS
Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 21-06-04 19:03

Hej

Den har plads til en 128mb blok, i papirene står der SD ram, men er der ikke
flere typer.

Hjææælp !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-06-04 19:22

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> crashed
Echelon writing news:cb77mj$2suq$1@news.dansketelecom.com:

> Den har plads til en 128mb blok, i papirene står der SD ram, men er
> der ikke flere typer.

PC66, PC100 og PC133 og så ellers om din maskine kan klare single sided og
double sided.

Reklame forslag, tag den evt. ned i Datatel, der sætter de det i mens du er
der for at sikre at maskinen accepterer rammen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 22-06-04 08:04

du kan tage et kig på www.kingston.com

Der kan du finde ud af hvilke rammoduler langt de fleste bærbare skal have.

--

Dan Mørkbak Sørensen
www.Laptop4u.dk

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:cb77mj$2suq$1@news.dansketelecom.com...

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 22-06-04 09:43

"Dan Mørkbak Sørensen" <dan@NOSPAMlaptop4u.dk> skrev i en meddelelse

> du kan tage et kig på www.kingston.com
>
> Der kan du finde ud af hvilke rammoduler langt de fleste bærbare skal
have.

Hej

Tak for det konkrete og fyldestgørende svar !

Mit problem er løst.

--
Venlig hilsen / Best regards