MS Windows
briani 27239
små vinduer
Fra : bbb@hotmail.com

Dato : 21-06-04 18:21

Måske et forkert forum, men alligevel

Når jeg strater IE 6 strater det altid i små vinduer - det er p. sur.

Hvordan undgåes det ??

Tak

Bjarne

Fra : emj

Dato : 21-06-04 18:46

On Mon, 21 Jun 2004 19:21:08 +0200, <bbb@hotmail.com> wrote:

>Når jeg strater IE 6 strater det altid i små vinduer - det er p. sur.
>
>Hvordan undgåes det ??

Åbn IE og træk siderne ud til kanten
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 18:57

Den 21-06-2004 19:21 skriblede bbb@hotmail.com:

> Når jeg strater IE 6 strater det altid i små vinduer - det er p. sur.
> Hvordan undgåes det ??

Jeg bruger AutoSizer, det er et lille freeware program som virker helt
vildt godt, det starter sammen med windows, men dets trayicon kan slås
fra, så man opdager det slet ik :)

- http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Klaus

Dato : 21-06-04 21:05

<bbb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Måske et forkert forum, men alligevel
>

> Når jeg strater IE 6 strater det altid i små vinduer - det er p. sur.
>
> Hvordan undgåes det ??

Højreklik på ikonet for genvejen. Vælg kør maksimeret. Så starter IE op
i full screen. Hvis du åbner programmet via et link eller lign. åbner
det i den størrelse det sidst blev tilpasset til, så må du trække
størrelsen til den passer dig.

Klaus