Rækkevidden på hotspots
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 21-06-04 11:14

Halløjsa allesammen..

Jeg overvejer at investere i en PDA og noget TDC Hotspot, da jeg ofte er i
nærheden af en Baresso eller McD. Men hvor god er rækkevidden egentlig? Kan
jeg få forbindelse hvis jeg er eks. 40m fra i en nabobygning, eller skal der
være mere eller mindre frit luftrum imellem? Og er det udelukkende et
spørgsmål om den teknologi de enkelte hotspots bruger, eller kan man
forstærke signalet/modtagelsen fra egen side?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-06-04 11:09

Thomas Frandzen wrote:

> [...]
> imellem? Og er det udelukkende et spørgsmål om den teknologi de
> enkelte hotspots bruger, eller kan man forstærke signalet/modtagelsen

lokale forhold kan gøre meget..

der er ikke andet at gøre end at teste det..

--
regards, Peter Larsen