Bedste mp3
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 21-06-04 11:07

Hej NG

Jeg er blevet sat til at finde en mp3 for en ven, men er ikke helt inde i
hvad der er på markedet i dag...
Kravene er som følger:

max 1500,-
Nem at betjene (det er til en pige...)
Min. 256 mb hukommelse.

Mvh. Simon

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-06-04 13:20

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> Hej NG
>
> Jeg er blevet sat til at finde en mp3 for en ven, men er ikke helt
> [...]

Og pigerne i din omgangskreds er dummere end gennemsnittet ?

> Min. 256 mb hukommelse.

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=68904

1.5 GB hukommelse og god gedigen afspiller.

Regards

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 20:03

> 1.5 GB hukommelse og god gedigen afspiller.

Giv ca 400kr mere og få varianten med 4GB!
Det er da det eneste der kan betale sig

Christian Spøer
Omskriv "SNABELA" fra mail-adressen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-04 15:25

Simon Skarum-Kristoffersen skrev:

> Jeg er blevet sat til at finde en mp3 for en ven, men er ikke helt
> inde i hvad der er på markedet i dag...

Der er flere tråde om MP3-afspillere i dk.teknik.lyd end i denne gruppe.

Jesper G. Poulsen