Zeus... Omsider!!
Fra : maz

Dato : 21-06-04 10:02

... er det lykkedes mig at få taget lidt billeder, hvor han *ikke* sover ;)
Zeus mente dog fotografen (min kæreste) var mere interessant, så han ville
ikke lige stille op til det helt store billedeshow ;)

Så NU er der kommet billede på hans profil - min smukke Zeus :)

og jeg har smidt lidt flere i albummet :)

Fra : Denise

Dato : 21-06-04 12:00

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så NU er der kommet billede på hans profil - min smukke Zeus :)

> og jeg har smidt lidt flere i albummet :)

Hej Maria
Ja, han er dejlig og smuk
Man får helt kramme-tendenser

--
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 21-06-04 20:43

Denise wrote:
> Hej Maria
> Ja, han er dejlig og smuk
> Man får helt kramme-tendenser

Targh :)
Synes jo selv han er verdens smukkeste med den lækreste bløde pels - min
gamle Zeus :)

Fra : Kate

Dato : 22-06-04 22:27

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in news:40d6a3e3$0$196
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Så NU er der kommet billede på hans profil - min smukke Zeus :)

Ihh, hvor er han en fin misling
Blev dog noget overrasket for jeg havde fået det indtryk at du kun
havde orientalere

Kate

Fra : maz

Dato : 23-06-04 12:23

Kate wrote:
> Ihh, hvor er han en fin misling
Tak :)

> Blev dog noget overrasket for jeg havde fået det indtryk at du kun
> havde orientalere
Hehe - næh.. Jeg har skam en skøn blanding herhjemme. Det er kun Zero, der
er orientaler (en havana, som jeg altid har ønsket mig). Zeke er
ocicatblanding og Zeus en HB. Zeus er oprindelig mine forældres kat, som jeg
fik fra min far. Jeg er jo faktisk mest til trad. siamesere og bengalere,
men det må vente lidt endnu :)
Kan slet ikke undvære de tre jeg har :)

maria

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 23-06-04 07:27

> [...]
>
> Så NU er der kommet billede på hans profil - min smukke Zeus :)

> og jeg har smidt lidt flere i albummet :)

Hvor er han dejlig...kan godt forstå du er stolt af ham.

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : maz

Dato : 23-06-04 12:40

Lone Gram Jensen wrote:
> Hvor er han dejlig...kan godt forstå du er stolt af ham.
Tak :)
Er jo nok lidt stolt af ham faktisk, for han er bare så dejlig og lækker -
min gamle Zeus :)

/maria