bundkort med onboard vga/tv-out?
Fra : jan

Dato : 21-06-04 00:49

hej, findes der et bundkort med onboard vga som også har tv-out funktion?
hvis ja, hvilket? det må ikke være vildt dyrt, gerne et billigt et tak.

på forhånd tak.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-06-04 08:57

On 2004-06-20, jan <jantran@tdcadsl.dk> wrote:
> hej, findes der et bundkort med onboard vga som også har tv-out funktion?
> hvis ja, hvilket? det må ikke være vildt dyrt, gerne et billigt et tak.

Jeg har et WinFast K7nCR18GM, hvor der er bådeonboard dual monitor og
tv-out. Zitech solgte/sælgerdem. Evt via deres demoshop (demoshop.dk)

Thomas

Fra : JK

Dato : 21-06-04 10:19

On Mon, 21 Jun 2004 01:48:44 +0200, "jan" <jantran@tdcadsl.dk> wrote:

>hej, findes der et bundkort med onboard vga som også har tv-out funktion?
>hvis ja, hvilket? det må ikke være vildt dyrt, gerne et billigt et tak.

Til hvilken type cpu ?

mvh

John

Fra : jan

Dato : 21-06-04 14:33

helst socket 478 (celeron 2,2-2,6Ghz)

"JK" <(please reply to group, email invalid) junk@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:5v9dd0lo1f3387ho6qn57jcu1iac9fte92@4ax.com...

Fra : JK

Dato : 21-06-04 15:11

On Mon, 21 Jun 2004 15:32:34 +0200, "jan" <jantran@tdcadsl.dk> wrote:

>helst socket 478 (celeron 2,2-2,6Ghz)

Det kan jeg ikke rigtigt finde. Asus P4R800-VM skulle have det, men
ingen danske leverandører nævner det

http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p4r800-vm/overview.htm

heller ikke for de-luxe udgaven.

Mon ikke det er bedre med et grafikkort m. tv-out. Dem er der masser
af.

mvh

John