Optical mouse, pubad !
Fra : Bobby

Dato : 05-05-01 00:38

Hej

Bare lige en "advarsel".

Jeg har lige købt mig en ny mus, Microsoft Intellimouse Optical. Sikke da
noget hø !
Musepilen hopper rundt, og når man kører langsomt, hakker den - Det er ret
svært at være præcis. Øv !

Jeg har før haft to trådløse Logitech-mus, men da den sidste døde, faldt jeg
over en gammel ergonomisk Microsoft mus, som jeg kunne bruge til jeg fik en
uden kabel igen. Men kors hvor var det da bare kvali at få i hænderne !
Nu var det bare sådan at jeg godt kunne tænke mig et par knapper mere (Til
webbet), og så faldt valget på den optiske, men pubad, den skal byttes på
mandag - Har desværre ikke tid i morgen !

Er det virkeligt rigtigt at man skal vælge en gammel kugle igen?

Mvh.
Bobby

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 05-05-01 02:14

> Er det virkeligt rigtigt at man skal vælge en gammel kugle igen?

Nej
Hold dig til Logitech
jeg har deres optiske, og den er der 0 probs med

/Silver

Fra : Gundersen

Dato : 05-05-01 02:24

Hej

> Nej
> Hold dig til Logitech
> jeg har deres optiske, og den er der 0 probs med

Hvem tror du laver Microsofts mus??? det plejer at være Logtech! =)
Det har det ihvertfald været førhen, jeg ved det da ikke helt om det er
dem der har lavet de nye, men jeg tror det! =)

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-01 02:35

Bobby skrev...

>Er det virkeligt rigtigt at man skal vælge en gammel kugle igen?

Prøv med et andet underlag.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Bobby

Dato : 05-05-01 05:48

Hmm, jeg har prøvet på mit bord, det er et træbord med årer. Jeg har prøvet
på min gamle Disney blast musemåtte, som er ret så farvestrålende og med
diverse mønstre - Ja jeg har sågar prøvet på mit lår, men der er jo hår på,
så det kan jo være derfor den ikke er god dér...

Nu har jeg prøvet at vænne mig til den hele natten, men det er sgu svært, så
jeg tror altså stadig jeg skal have den byttet på mandag.
Men skal jeg virkelig bytte den til en Logitec?? Jeg synes de to forrige jeg
havde, var ret "plastic-agtige", og da den sidste stod af, sådan bare lige
pludselig, ja så var jeg moden til at prøve noget andet - Men jeg må vel
hellere give dem en chance.

Takker,
Bobby

Fra : Ove Kristensen

Dato : 05-05-01 03:18

Nej det er det ikke, jeg har en Logitech optical mouse, og
den fungerer perfekt.

Med venlig hilsen
Ove K.

Fra : Kong Kent

Dato : 05-05-01 11:07

Bobby <graack2@yahoo.dk> skrev i en news:9cvei0$247u$1@news.cybercity.dk...
<snip> klage over optiske mus

> Er det virkeligt rigtigt at man skal vælge en gammel kugle igen?

Jeps. Razer Boomslang2000.

Den sparker røv!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : The Phantom

Dato : 05-05-01 11:25

Hvad mere kan man sige.

razor musen sparker røv, man skal bare vænne sig til den.
+ Sparer sammen i ca tre år før man får råd

Ps Problemet med at musen hopper rundt har jeg også
løste det ved at købe en ens farvede musemåtte.
det er åbenbart det forskellige farver/årer som ikke dutter med microsoft
musen.

Mvh The Phantom