hjælp vil ikke åbne links...
Fra : kim jensen

Dato : 20-06-04 18:29

indtil for et par dage siden så skulle jeg bare klikke på et af de links der
er på den side : http://ils.netmeeting.dk/ils/templates/ilslist.asp
ringer netmeeting automatisk op til dem... men det var dengang! hvis jeg
klikker på åben nu sker der intet! for at ringe op til nogen nu skal jeg
vælge gem som og så åbne den fil den gemmer! hvad gør jeg for at det bliver
som før?

På forhånd tak!

Fra : John

Dato : 20-06-04 18:45

"kim jensen" <not@not.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> er på den side : http://ils.netmeeting.dk/ils/templates/ilslist.asp
> ringer netmeeting automatisk op til dem... men det var dengang! hvis jeg

Det sædvanlige Kim, det sædvanlige:

Ved 'pludseligt' opståede problemer (især win 2k, winXP) er det en go' ide
som noget af det første, at køre en virus scanning, og besøge
Windows-update. Det kan ofte løse problemet.

Din Windows er ikke opdateret (kan jeg se), og derfor særlig sårbar.

Mvh John

---

Fra : kim jensen

Dato : 20-06-04 19:18

jeg har hentet alle opdateringer undtagen service pak 1:) og får de
automatiske opdateringer hyele tiden... så tror ikke det er det!

Fra : John

Dato : 20-06-04 19:38

> jeg har hentet alle opdateringer undtagen service pak 1:) og får de
> automatiske opdateringer hyele tiden... så tror ikke det er det!

Rigtigt! Det er ikke sikkert, at virus scanning og Windows-update løser dit
problem, men det er et knagende godt sted at begynde! 'Pludselige'
XP-problemer her i huset, har alle uden undtagelse haft 'snavs' som årsag.

Din Windows: 'X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000' (ikke
opdateret)
Min Windows: 'X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409'
(opdateret)

Mvh John

---