MS Windows
briani 27239
Wolfenstein - Return to Castle - Højttaler~
Fra : Toke Nørby

Dato : 20-06-04 14:59

Kære venner,

Jeg har downloaded demo-versionen af Return to Castle og har
installeret programmet. Når jeg starter programmet begynder den
indbyggede højttaler at bippe på "tilfældige" tidspunkter. Hvad sker
der? og hvordan får jeg den til at tie stille (uden at pille den
fra!). Er der noget hardware, der bliver ovebelastet eller hva' gør
man for at få de irriterende bip væk? Der er ingen andre programmer
(af dem, jeg har), der genererer tilsvarende lyde.

På forhånd tak for hjælpen (med denne min afstresser!).

512 MB Ram. Intel 2.4 GHz. ASUS bundkort og GE-force 4 MX-4000
skærmkort.
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 20-06-04 15:13

Toke Nørby skriblede:
> [...]
> man for at få de irriterende bip væk? Der er ingen andre programmer
> (af dem, jeg har), der genererer tilsvarende lyde.

Prøv news:dk.spil

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her:

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-06-04 16:04

Gevaldi skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Det er der vist ikke noget, der hedder ?

Men news:dk.spil.computer kunne være et godt bud, hvis der ikke dukker
noget svar op her i gruppen.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Toke Nørby

Dato : 20-06-04 16:43

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote:

>Det er der vist ikke noget, der hedder ?
>
>Men news:dk.spil.computer kunne være et godt bud, hvis der ikke dukker
>noget svar op her i gruppen.

Undskyld! Jeg burde have undersøgt om der var en mere relevant gruppe!
Tak, Jan (og Gevaldi)!
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 20-06-04 16:45

Toke Nørby skriblede:

> Undskyld! Jeg burde have undersøgt om der var en mere relevant gruppe!
> Tak, Jan (og Gevaldi)!

Helt OK, den ng kan du så sætte
et *mærke* ved :D

--
/Gevaldi

Fra : Sp@cey

Dato : 21-06-04 08:49

Det lyder for mig som din strømforsyning har problemer med dit grafikkort.
Hvordan går det i andre 3d spil?

Sp@cey

Fra : Toke Nørby

Dato : 21-06-04 09:47

"Sp@cey" <nejtak til spam> wrote:

>Det lyder for mig som din strømforsyning har problemer med dit grafikkort.
>Hvordan går det i andre 3d spil?

Det skal nok passe. Jeg havde i begyndelsen en anden strømforsyning,
som ikke var "stor nok" til resten af maskinen. Musen fik
strømforsyningen til at "klikke" i højttaleren.

Jeg har ikke andre spil end denne demo (så problemet er ikke så
vigtigt), men jeg tror, at jeg ved lejlighed vil prøve en anden og
større strømforsyning i efter dit råd.
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 21-06-04 09:59

Toke Nørby skriblede:

> Jeg har ikke andre spil end denne demo (så problemet er ikke så
> vigtigt), men jeg tror, at jeg ved lejlighed vil prøve en anden og
> større strømforsyning i efter dit råd.

Lige en sidebemærkning til dig Toke:

Du bør sløre din email adresse når du bevæger
dig rundt i nyhedsgrupperne, da der er mange
spammere der "høster" de adresser de finder
her med henblik på at sende spam.

Der er jo ingen grun til at få dit gode navn
og rygte ødelagt :D

--
/Gevaldi

Fra : Toke Nørby

Dato : 21-06-04 16:24

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote:

> [...]
>spammere der "høster" de adresser de finder
>her med henblik på at sende spam.
>
>Der er jo ingen grun til at få dit gode navn

Det er for sent (G)!
Alvorligt: selvfølgelig har du ret, men min e-mail er offentliggjort
på så mange steder, at spammerne HAR slået til. Jeg får vel en 200
stykker dagligt, når det går hedt til, men det tager mig ikke lang tid
at fjerne dem.

Jeg har besluttet, at spammerne ikke skal bestemme over mig - og det
har desværre så den negative effekt, at de sender mig alt muligt - så
indtil videre vil jeg ikke sløre den, men du skal have tak for
omsorgen
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/