Kaster op
Fra : Christian

Dato : 19-06-04 23:44

Hej alle igen

Vores misser har også kastet op 3 gange inden for et par måneder, det er kun
væske.

Er det noget slemt ?

Vi tror måske det er når de har drukkede noget vand og så leger lige efter.

Venlig hilsen
Christian

Fra : jytte jensen

Dato : 20-06-04 10:45

> [...]
>
> Er det noget slemt ?
>
> Vi tror måske det er når de har drukkede noget vand og så leger lige efter.

Det har min også gjort et par gange i de 2 måneder jeg har haft hende,
og det ligner ikke hårboller. Men jeg tror ikke det betyder noget, for
hun har været frisk og livlig bagefter.

Venlig hilsen
Jytte

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Hansen

Dato : 20-06-04 11:33

Katte kaster generelt mere op end mange andre dyr, det er i hvert fald min
erfaring med alle de katte jeg har haft siden 1979. Og det behøver ikke at
være hårboller hver gang. Og det behøver heller ikke at betyde at de er syge
når det kun sker af og til. Men er det gentagne opkastninger på én dag eller
over flere dage, og bl.a går fra foderet, så er det noget helt andet. Så er
det en god idé at kigge forbi en dyrlæge da katte bla nemt bliver
dehydreret, men også for at få undersøgt om den er syg på anden måde. Jeg
har oplevet nyresvigt med akut aflivning, og det største symptom her var
opkastninger i et væk en hel dag.

Med venlig hilsen

Lene Hansen