tørret lever/hjerte
Fra : fam. Ager

Dato : 19-06-04 18:29

Hej derinde..

hvordan bærer jeg mig ad med tørring af lever/hjerte i ovnen? hvor høj
temperatur og hvor længe sådan cirka?, hvad med kallun, det kan vel også
bearbejdes på den måde..

På forhånd tak!
mvh. Marie

Fra : Hanne

Dato : 19-06-04 19:03

> [...]
>
> hvordan bærer jeg mig ad med tørring af lever/hjerte i ovnen? hvor høj
> temperatur og hvor længe sådan cirka?, hvad med kallun, det kan vel også

Hej Marie

Du koger lever til der lidt rød inden i, køler det af, skær det i meget små
stykker(1x1 sentimeter), ligger der i bradepanden på bage papir, sætter
ovnen på 160 gr. der står leveren til der er så tør som du vil have det (ca.
1 time), der skal flyttes lidt rundt på stykkerne en gang i mellem.
alt kan vel tørres så prøv dig lidt frem.

Hilsen Hanne.

Fra : fam. Ager

Dato : 19-06-04 19:46

"Hanne" <cortsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
(ca.
> 1 time), der skal flyttes lidt rundt på stykkerne en gang i mellem.
> alt kan vel tørres så prøv dig lidt frem.

Tak Hanne!
hvor længe kan det holde sig, inden det bliver mistænksomt?
mvh.marie

Fra : Ulla

Dato : 19-06-04 20:31

Hej Rie
Dangang jeg lavede tørret lever, kogte jeg den en halv timestid - skar den i
små firkanter og tørrede den i ovenen i ca 3 timer ved 120 grader, Så holder
det i flere måneder, du må bare ikke putte det i en plasticbøtte, det skal
opbevares i papirspioser eller i en lille bastkurv.
God fornøjelse - det stinker ad h...... til, men får du lavet for meget,
elsker mine hunde det også.
Ulla

Fra : Heidi Jensen

Dato : 19-06-04 20:51

"Ulla" <kennel@samolon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opbevares i papirspioser eller i en lille bastkurv.
> God fornøjelse - det stinker ad h...... til, men får du lavet for meget,

Ja Rie....

Og MINE :0)

Heidi

Fra : fam. Ager

Dato : 19-06-04 21:50

"Heidi Jensen" <beardie_s@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ulla" <kennel@samolon.dk> skrev i en meddelelse
> holder
> >

> Ja Rie....
>
> Og MINE :0)
>
> Heidi
Hej i to høns!!
Den er go`med jer!
gok-gok fra marie

Fra : Hanne

Dato : 20-06-04 09:04

> [...]
> (ca.

> Tak Hanne!
> hvor længe kan det holde sig, inden det bliver mistænksomt?

Hej Marie
Del det i de portioner du skal bruge, læg det i fryserne, så har du altid
frisk godbidder,

Hilsen Hanne.

Fra : shadow

Dato : 20-06-04 01:17

> [...]
>
> hvordan bærer jeg mig ad med tørring af lever/hjerte i ovnen? hvor høj
> temperatur og hvor længe sådan cirka?, hvad med kallun, det kan vel også

Hej Marie
du kan finde mere her www.dch-skagen.dk / hundeliv/godbidder.

--
M.V.H