MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan får man vis skrivebord knappen til~
Fra : Bach|DK|

Dato : 19-06-04 17:49

Jeg er kommet til at slette "vis skrivebord" knappen nede på
processlinjen. Hvor får jeg lavet en ny genvej?

--
Michael Bach

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-06-04 17:51

http://www.google.dk/groups?as_q=vis%20skrivebord&ie=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.system.ms-windows&as_scoring=d&lr=&hl=da

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 19-06-04 17:59

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet til at slette "vis skrivebord" knappen nede på
> processlinjen. Hvor får jeg lavet en ny genvej?

Gå ind i "Windrev":\Documents and Settings\[brugernavn]\Application
Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch (hvor "windrev" er hardisken
hvor systemet ligger på)
og opret en teksfil navngiv den "Vis skrivebord.sfc" (uden anførselstegn)

rediger denne teksfil og skriv :

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Herefter er den tilbage, tryk evt. F5 for at opdatere

Mvh.
Søren