Regler vedr. import af heste.
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 19-06-04 12:45

Hej.

Jeg henvender mig til denne NG, da jeg er overbevist om, at der er nogen
der har det svar jeg søger.
Min kone og jeg, har overvejet, at importere nogle heste. De bliver
importeret fra et andet EU-land.
Er der nogen, som kender reglerne mht. karantæne og om der er andre
problemer man kan løbe ind i?

Med venlig hilsen

Thomas Jørgensen
Thomas(snabela)freelance-foto.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-04 08:30

"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@Freelance-Foto.dk_NOSPAM> wrote in message
> [...]
> importeret fra et andet EU-land.
> Er der nogen, som kender reglerne mht. karantæne og om der er andre

Ring til Dansk Travsports Centralforbund, der importeres mange svenske
travheste til DK.

http://www.dantoto.dk/page87.asp

--
mvh/rg. Christian