MS Windows
briani 27239
Ny hardware fundet
Fra : Aksel

Dato : 18-06-04 21:09

Jeg får ved hver start meddelelseom at WinXP har fundet ny hardware,
Canon -465 printer.
Jeg har denne printer tilsluttet med en uoriginal driver ( Canon har ingen
til Win XP )

Kan jeg disable automatisk søgning efter ny hardware, det er egentlig en
overflødig funktion i 99,9% af alle opstarter.

Hilsen Aksel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-06-04 23:29

Aksel skrev:

>Jeg har denne printer tilsluttet med en uoriginal driver ( Canon har ingen
>til Win XP )

Har XP ikke selv en til printeren?

>Kan jeg disable automatisk søgning efter ny hardware, det er egentlig en
>overflødig funktion i 99,9% af alle opstarter.

Naturligvis kan du det. Måske kan du også lade Windows prøve at
installere printeren, og når den så giver op, kan du tjekke at
der er hak ved "Windows skal lade være med at brokke sig mere
over det" eller hvad det nu hedder.

--
Bertel