Inaktiv trækning
Fra : Kasper Johansen

Dato : 18-06-04 16:09

Hej gruppe.

Når man "trækker" musen (mens man vel og mærke holder venstreknappen nede)
vil man kunne markere et stykke tekst. Jeg har en funktion som flytter noget
indhold over siden (hvor man på samme måde kan trække det ved hjælp af
JavaScript). Men siden syntes så det er sjovt at markere et stort stykke
indhold af siden samtidig.

Kan jeg undgå at siden tror den skal markere indholdet når man trække mit
objekt?

Mvh
Kasper Johansen.

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 19-06-04 15:19

> [...]
> indhold af siden samtidig.
>
> Kan jeg undgå at siden tror den skal markere indholdet når man trække mit

Hvilket script anvender du til at lave den drag-drop funktion?

Se her på et script der udemærket virker uden at markere indhold på siden:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/image3.htm

MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Johansen

Dato : 19-06-04 15:55

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket script anvender du til at lave den drag-drop funktion?

Har da lavet det selv

Men princippet består bare i at aflæse musse-koordinater.

Men jeg vil da prøve at se hvordan dit script ser ud.

Mvh
Kasper Johansen