MS Windows
briani 27239
T30 og WindowsFlag tasten
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 18-06-04 16:02

Hej.

Jeg har investeret i en T30 og er særdeles tilfreds

Men hvor pokker er Windowsflag tasten. Eller er den der bare ikke og hvad
bruger man så i stedet.

Jeg tænker på 'hurtigt-bruger-skifte' funktionen.

Takker for svar.

...Jan

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-06-04 17:30

Hej Jan Højsgaard Poulsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har investeret i en T30 og er særdeles tilfreds
>
> Men hvor pokker er Windowsflag tasten. Eller er den der bare ikke
> og hvad bruger man så i stedet.

Jeg ved ikke, hvor den er. Men indtil nogen fortæller det - eller du
selv finder den - kan du bruge Ctrl+Escape. Det er det samme som
Windowstasten.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-06-04 22:12

Nej, det åbner kun Start menuen.

Fra : Henrik Rask Mortense~

Dato : 18-06-04 22:20

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Nej, det åbner kun Start menuen.

JO - det er jo det windowstasten gør

mvh
Henrik

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-06-04 23:03

Henrik Rask Mortensen wrote:
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message

> JO - det er jo det windowstasten gør

Hvis jeg trykker på windowstasten+D eller
windowstasten+E åbner den ikke startmenuen,
der sker heller ikke det samme som CTRL+ESC+D
eller CTRL+ESC+E

/b

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 23:17

Den vil, på små kompakte keyboards, typisk være en funktionstast som så
skal klikkes på samtidig med en evt. 'Fn' knap

Se om ikke du kan finde en sådan.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-06-04 00:45

Hej Bertel Brander, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Hvis jeg trykker på windowstasten+D eller windowstasten+E åbner
> den ikke startmenuen, der sker heller ikke det samme som
> CTRL+ESC+D eller CTRL+ESC+E

Ja, Crtl+Escape kan ikke anvendes til andet end at åbne startmenuen.

Men jeg troede egentlig blot, det var det, som Jan var ude efter indtil
videre (dvs. når han engang på den ene eller anden måde finder
Windowstasten). Det *er* trods alt nemmere end at skulle fjumre rundt
med den åndsvage mus hver gang, man skal have fat i noget.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-06-04 23:05

Henrik Rask Mortensen skrev:

>JO - det er jo det windowstasten gør

+ andre ting

[Win] + [D]
minimerer alle vinduer f.eks.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-06-04 02:04

Korrigering:
[Win] + [M]
minimerer alle vinduer

[Win] + [D]
Vis skrivebord

(Forskellen er at i sidste tilfælde forsvinder modale vinduer også)

Fra : Paw P Larsen

Dato : 19-06-04 05:57

Jan Højsgaard Poulsen wrote:

> Jeg har investeret i en T30 og er særdeles tilfreds
>
> Men hvor pokker er Windowsflag tasten. Eller er den der bare ikke og hvad
> bruger man så i stedet.
>
> Jeg tænker på 'hurtigt-bruger-skifte' funktionen.

Keyboard Customizer Utility for Windows 2000/XP

http://www-306.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-44185

Jeg har placeret Windowsknappen på AltGr,
Applicationknappen på højre Ctrl og bruger venstre
Ctrl-Alt til AltGr.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://www.plawer.dk/

Hjælp en arbejdssøgende - se mit CV på http://www.job.plawer.dk/

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 19-06-04 09:35

"Paw P Larsen" <pl@wer.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> [...]
>
> Jeg har placeret Windowsknappen på AltGr,
> Applicationknappen på højre Ctrl og bruger venstre

1000 takker.. det vil jeg bruge
...Jan

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 20-06-04 10:45

"Paw P Larsen" <pl@wer.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> Keyboard Customizer Utility for Windows 2000/XP

> [...]

ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/mobiles/tpkbcu1q.exe

Jeg kan ikke downloade programmet fra siden: 'Siden kan ikke vises' Jeg har
prøvet at deaktivere Firewallen, som kunne forhindre download. Kender du til
et andet sted hvor det kunne ligge?

...Jan

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 21-06-04 09:22

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:40d55c91$0$160$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

<klip>

> [...]
har
> prøvet at deaktivere Firewallen, som kunne forhindre download. Kender du

...hov! Har fået det til at virke. Det var min firewall, som autoblokerede
adgangen

...Jan