Q: PC fryser når port i routher bliver åbn~
Fra : Søren Bundgaard

Dato : 18-06-04 12:07

Hej.

Jeg har prøver at åbne porten i min routher så jeg kan køre Emule med high
id. Når jeg åbner porten fryser programmet og lidt efter maskinen. Er det et
ram problem eller??? Jeg har prøvet at geninstallere programmet men uden
held.

M.V.H.

Søren

P.s. Jeg håber at det er den rigtige gruppe!! Ellers Undskyld

Fra : Anders Christensen

Dato : 18-06-04 12:26

"Søren Bundgaard" <soren_b@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> ram problem eller??? Jeg har prøvet at geninstallere programmet men uden

Bare til din advarsel.. Så snart at du åbner for de porte og får High ID, så
er der direkte forbindelse ind til din Emule.
ALLE der er blevet af APG i danmark har været folk med High ID. Det skyldes
at man direkte kan finde og se hvad du har delt.

Fra : Sander

Dato : 18-06-04 14:15

Samtidig står du nu her i nyhedsgruppen, både med navn og email,
så du er i allerhøjeste grad ikke anonym mere, APG læser også med
i nyhedsgrupperne.
Sander.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-06-04 00:18

Sander wrote:
> Samtidig står du nu her i nyhedsgruppen, både med navn og email,
> så du er i allerhøjeste grad ikke anonym mere, APG læser også med
> i nyhedsgrupperne.
> Sander.

Du får det til at lyde som at bruger man f.eks Emule så kommer der pr
automatik en regning, der findes med ret stor sandsynlighed også andet en
film og mp3 osv. på Emule, men på den anden side, med den politik som APG
har, så skal vi da bare være glade for de intet har med fart bøder at
gøre... nå han har en bil, han har sikkert kørt for stærkt, vi sender en
regning og ser om han betaler *G*

--
MVH.
N_B_DK