Kalender-program der kan deles?
Fra : ..::jmj::..

Dato : 18-06-04 09:54

Davs

Jeg har brug for et kalenderprogram som kan deles/bruges af minimum 2 på et
lille p-2-p netværk.
Det behøver ikke være noget specielt fancy, blot den funktionalitet at man
kan skrive aftaler ind som begge kan se.
Findes det, i givet fald hvor (gerne freeware)...

PFT
Jørgen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-06-04 10:08

...::jmj::.. wrote:
> [...]
> kan skrive aftaler ind som begge kan se.
> Findes det, i givet fald hvor (gerne freeware)...

Du kan f.eks. bruge Korganizer. Det er både gratis og åbent.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : ..::jmj::..

Dato : 18-06-04 10:30

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> ..::jmj::.. wrote:
SNIP

> [...]
> inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og
> formulere sig, så andre kan læse og forstå hvad du skriver.

Var lige inde og se på den, kan det passe at den kun er til Linux?

Jørgen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-06-04 11:00

On Fri, 18 Jun 2004 11:29:42 +0200, "..::jmj::.."
<kaliffen@privat.dk> wrote:

> Var lige inde og se på den, kan det passe at den kun er til Linux?

Du kunne med fordel have oplyst i dit spørgsmål, hvilket OS du
bruger.

-A

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-06-04 11:13

...::jmj::.. wrote:
> "Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> SNIP

> Var lige inde og se på den, kan det passe at den kun er til Linux?

Linux og lignende, ja.

Fra : Sune

Dato : 18-06-04 11:20

On Fri, 18 Jun 2004 11:29:42 +0200, "..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk> wrote:

>Var lige inde og se på den, kan det passe at den kun er til Linux?

Du kan være sikker på at hvis du ikke oplyser dit OS, sidder der mindst 100 linux tåber som synes
det er sjovt at lave en tråd som denne.

Bær over med dem, de er miljøskadede.

Mvh
Sune

Fra : Anders Christensen

Dato : 18-06-04 11:34

Sune wrote:

> Du kan være sikker på at hvis du ikke oplyser dit OS, sidder der mindst 100 linux tåber som synes
> [...]

Bær over med Sune som ikke taler pænt som sine medmennesker, og ser ned
på linuxbrugere som værende tåber.

Det er vel logisk nok at folk tager udgangspunkt i det system de nu
engang selv benytter til dagligt.
At folk så ikke kan stille ordentlige spørgsmål er vel deres eget problem.

Mvh Anders Christensen

Fra : Sune

Dato : 18-06-04 11:47

On Fri, 18 Jun 2004 12:33:49 +0200, Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote:

>Bær over med Sune som ikke taler pænt som sine medmennesker, og ser ned
>på linuxbrugere som værende tåber.

Så længe de kan få et 'kick' ud at tråde som denne, vil jeg se ned på dem.

>Det er vel logisk nok at folk tager udgangspunkt i det system de nu
>engang selv benytter til dagligt.

Nej, det logiske ville være at spørge om hvilket OS han benytter og evt. kigge i hans headers.
Eller evt at svare:
"Dette program virker til Linux, hvis du benytter Windows aner jeg ikke hvad du skal bruge"

>At folk så ikke kan stille ordentlige spørgsmål er vel deres eget problem.

At give et svar udelukkende få at få et 'kick' ud af det, er direkte tåbeligt.
Så undlad hellere helt at svare.

Mvh
Sune

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-06-04 12:58

Sune wrote:

> Du kan være sikker på at hvis du ikke oplyser dit OS, sidder der mindst 100 linux tåber som synes
> det er sjovt at lave en tråd som denne.

Nu klapper vi lige hesten inden du kuller helt ud over at der er nogen,
der anvender noget andet end Windows.

<http://dot.kde.org/1062148358/>.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 18-06-04 13:48

> Nu klapper vi lige hesten inden du kuller helt ud over at der er nogen,
> der anvender noget andet end Windows.

Hørt, hørt ....

Må jeg anbefale iCal kombineret med en .mac account ...

Fra : ..::jmj::..

Dato : 18-06-04 14:50

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt, hørt ....
>

> Må jeg anbefale iCal kombineret med en .mac account ...

Se, hvad man kan få sat i gang med et enkelt, uskyldigt spørgsmål
Jeg *kunne* have anført OS, jep.. men tænkte overhovedet ikke over det
skulle være nødvendigt.
Så'n er det jo: man antager at alle andre gør på samme måde som en selv.
Havde sgu' helt glemt at der *var* noget der hedder Linux

Undskyld for det.

Men findes der så noget kalenderprogram man kan dele når man bruger Windows
(uden Exchange)?

Jørgen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-06-04 20:25

"..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan skrive aftaler ind som begge kan se.
> Findes det, i givet fald hvor (gerne freeware)...

Kig på: http://tucows.tdconline.dk/business.html under "personal information
managers"
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®