nye billeder
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-04 20:46

Hejsa

SÅ har Kemba igen været udsat for vores digitalkamera. Der er lagt 5 nye
billeder på :

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811

Mvh Martin

Fra : Ann Nielsen

Dato : 17-06-04 20:56

Mobil nr.: 61 33 12 76
Tlf. nr.: 35 833 722"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> SÅ har Kemba igen været udsat for vores digitalkamera. Der er lagt 5 nye
> [...]

Dejlig hund - er det en bestemt race? Hvor stor bliver den?

Mvh.

Ann

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-04 21:29

> Dejlig hund - er det en bestemt race? Hvor stor bliver den?

Han er en Broholmer/Alaskan Malamute blanding. Som han ser ud på de sidste
billeder blandt andet dem i sofaen med katten, der er han cirka 15 mdr
gammel og vejer omtrent 60 kg

Mvh MArtin

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 17-06-04 21:01

SIKKE DEJLIG HAN SER UD!!!! ELSKER HANS FJÆS

Fra : Heidi Jensen

Dato : 17-06-04 21:08

"Charlotte Sylvia Jensen" <safira@mail.dk> skrev i en meddelelse
> SIKKE DEJLIG HAN SER UD!!!! ELSKER HANS FJÆS
> "Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Han kan da kun være et gadekryds??? :0) Men køn- det er han, sikke et
lækkert hoved han har....

Til Charlotte- skriv under det, du svarer på, det er mere overskueligt for
os der læser...

Heidi

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-04 21:27

> Hej
>
> Han kan da kun være et gadekryds??? :0) Men køn- det er han, sikke et
> lækkert hoved han har....

Kemba er skam en ægte ........ blanding af Broholmer og Alaskan Malamute.

Mvh MArtin

Fra : Heidi Jensen

Dato : 17-06-04 21:50

> nye

> Kemba er skam en ægte ........ blanding af Broholmer og Alaskan Malamute.
>
> Mvh MArtin

Ja et vaskeægte gadekryds :0) Godt det ikke er mig der skal have en 60 kg.
hund i sengen..... Puha da! :0)

Heidi (der statser på næste race skal være Irsk Ulvehund, som skal ligge i
sengen- med alle os andre)..

Fra : MGA

Dato : 17-06-04 22:53

> [...]
> Hejsa
>
> SÅ har Kemba igen været udsat for vores digitalkamera. Der er lagt 5 nye

Søøøde billeder!