MS Windows
briani 27239
auto log off problem i win 2000
Fra : Maybe

Dato : 17-06-04 19:34

Hejsa gruppe

Sidder med et irriterende problem.

Jeg har af en eller anden grund fået aktiveret et eller andet der auto
logger mig af min win 2000. Typisk når jeg efterlader den tændt så er
den pludseligt tilbage i log on billedet.

Kørte lige Adaware, 10 tracking cookies og intet andet. Spybot fandt
ikke et eneste problem. Min Mcafee ASAP virus scanner fandt 0 virus på
pcen ved gennem scan.

Er der et eller andet sted i kontrollen hvor jeg har fejlagtigt har
ramt en auto log off efter en givent inaktivt periode.

(ps mit hoved problem er at jeg steamer webcam af vores lille datter
til besteforældrene og det er jo lidt irriterende at medie encoderen
er blevet afbrudt når far ikke er hjemme og skal manuelt
genstartes.(besteforældrene er ialletilfælde ikke glade for nedbrud))
Og den gør det også selvom at encoderen ikke køre. så tror ikke
problemet er "normal" programmers problem nærmere snare et eller andet
uautoriseret program.

Fandte Bertels svar 16-05-03 om auto log on og UItweak men det ser
ikke ud til for mig at jeg kan finde noget auto log off der.

Så leder pt efter nålen i den berømte høstak og vil for en gangskyld
gerne slippe for Format C: og install igen (Nyfødte stjæler meget pc
tid. SÃ¥ indput er meget velkomne.

Hilsen

Brian

Fra : Søren Løbner

Dato : 17-06-04 23:55

Hej Brian

Logger den af, eller låser den bare computeren som med ctrl+alt+del >
space?

Hvis den desideret logger af, så ved jeg godt nok ikke hvad det er.
Men det er nok et eller andet security program du har installeret.
Men hvis den bare låser, så er det typisk noget pauseskærm/standby
noget, det kan deaktiveres under egenskaber for display.

--
Hilsen / Regards
Søren Løbner