Ipsec Pass Through på Cisco Pix 501
Fra : Ole Nielsen

Dato : 17-06-04 17:21

Jeg har en Linksys router med Ipsec Pass Through enablet.

Hvor dan gør man det på en Cisco Pix 501?

Min kone skal koble med VPN til hendes arbejde der har windows 2000 server.
Det virker fint med min Linksys.

Mvh
Ole

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 17-06-04 22:20

Hej

Normalt vil man bruge en VPN Client med udp encapsulates så det ikke er
nødvendigt.
Når det er sagt, så med PIX-OS 6.3 findes en fixup til esp, som slåes til.

Dog kan man ikke have VPN tunnels termineret på PIX'en og denne fixup slået
til på samme tid.

HTH
Martin Bilgrav

Fra : Ole Nielsen