UltraRAID
Fra : FTW414

Dato : 17-06-04 16:48

Hmm mangler noget info/manual osv til et Trimm UltraRAID kabinet til 6 SCA
diske med indbygget RAID controller. Efter hvad jeg sådan lige har kunne
læse mig til på backplanet i kab´et skulle det være et DTR-1.... Der skulle
vel rent tilfældigt ikke være nogen der ved hvor at det kan findes eller
ligger inde med noget...

--
Stor KBH
www.sluttygirl.dk under tilsalg