Adgang nægtet
Fra : Steen

Dato : 17-06-04 16:32

Jeg har lavet et alm. Microsoft netværk (2 PC-er). På den ene mrk.
"Data1" kan jeg fint oprette forbindelse til diskene på den anden mrk.
"Kontor", men fra "Kontor" får jeg flg. fejl-meddelses:
"Data1 er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge
denne netværksressource."
Hvad skal jeg ændre på Data1 for at få tilladelse?
På forhånd tak.

Hilsen
Steen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 17-06-04 20:36

Nu skriver du jo ikke meget om styresystem osv, men et godt bud kunne være:

Aktiver gæste kontoen

Det er hvis du har Win2000 eller nyere....

Lasse