tusind tak
Fra : foppa

Dato : 17-06-04 15:48

Jamn det var selvfølgelig bare det, jeg siger mange tak for det hurtige og
rigtige svar :P Vi var godt nok stenede igår nat da vi sad, men vi ventede
dog ikke mere end en time med at prøve, det gjorde jeg så her til middag og
den henter snidlt ip selv nu, venter lige og ser om jeg stadig er på efter
en time :>

tak!

ps. undskyld dette kommer som en helt ny post, kunne ikke finde ud af at
lave reply ;>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-04 23:38

foppa skrev:

> ps. undskyld dette kommer som en helt ny post, kunne ikke finde ud af
> at lave reply ;>

Der er en knap der hedder "Reply to group" - eller noget lign. på dansk.

FUT:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jesper G. Poulsen