TV tuner til Bærbar uden USB 2 ??
Fra : steen

Dato : 17-06-04 13:47

Jeg søger information om der findes en tv tuner (box) til en bærbar PC der
kun har USB 1 ?

HIlsen Steen

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-06-04 16:03

On Thu, 17 Jun 2004 14:47:08 +0200, "steen" <stspdk@yahoo.dk> wrote:

>Jeg søger information om der findes en tv tuner (box) til en bærbar PC der
>kun har USB 1 ?

Du kan godt bruge en USB2-tuner til en bærbar med USB1 - det begrænser
bare billedstørrelsen, i hvert fald hvis du vil optage. Jeg mener
ikke, at det har den store betydning ved alm. TV-kigning.tekst-tv m.v.

Fra : anders majland

Dato : 21-06-04 09:30

> Du kan godt bruge en USB2-tuner til en bærbar med USB1 - det begrænser
> bare billedstørrelsen, i hvert fald hvis du vil optage. Jeg mener
> ikke, at det har den store betydning ved alm. TV-kigning.tekst-tv m.v.

Der er jeg så delvis unig - for at få et rimeligt billede over usb1 skal
der hardware encoding til.

Men nogen er godt tilfreds med hauppage pvr usb (hardware encoding og
usb1), men jeg solgte mit igen da jeg havde problemer med stabiliteten
med driverne. Men de kan kun være blevet bedre siden da ....

--
Anders Majland - Pinnacle PCTV Deluxe (USB2), Matrox Marvel G400, MSI
TV@nywhere