Samsung E700 billeder?
Fra : Gimmer

Dato : 17-06-04 10:08

Hej,

Hvordan får jeg overført billeder fra min mobil til min bærbar computer?
kan det gøres via IR?
Hvis det er muligt vil jeg meget gerne have en grundig forklaring...
venlig hilsen
Gimmer

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-06-04 10:19

On Thu, 17 Jun 2004 11:08:25 +0200, "Gimmer"
<Gimmer[REMOVE]@[REMOVE]email.dk> wrote:

>Hej,
>
>Hvordan får jeg overført billeder fra min mobil til min bærbar computer?
>kan det gøres via IR?
>Hvis det er muligt vil jeg meget gerne have en grundig forklaring...

Hent programmet EasyStudio på en af Samsungs sites og følg
brugsanvisningen

Fra : Gimmer

Dato : 17-06-04 10:46

Når jeg forsøger at hente det og udpakke det skriver den CRC fejl fra netop
samsingmobile's egen side... har forsøgt at hente det uden firewall og
antivirus?

nogle ideer?
vh Gimmer

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-06-04 11:28

On Thu, 17 Jun 2004 11:46:19 +0200, "Gimmer"
> [...]

>samsingmobile's egen side... har forsøgt at hente det uden firewall og

Lyder som et lokalt download-problem Jeg havde ingen problemer -
hentede det på samsung.se

KS

Fra : Gimmer

Dato : 17-06-04 13:27

Hej.
Nu har jeg downloadet det... man syntes ikke lige kan kan hente billeder fra
telefonen... man sagtens sende til den???

Fra : Gimmer

Dato : 17-06-04 13:59

Så virker det...
Mange tak