gnome filebrowser
Fra : thomas

Dato : 17-06-04 09:24

Hej

jeg har lige lavet en upgrade på min debian sid box
jeg bruger gnome som desktop

efter min opgrade, når jeg så åbner en mappe i home får jeg et nyt
vindue hver gang jeg klikker på en mappe

men hvis jeg højre klikker på min home mappe og vælger browse
kommer der et vindue med en sidebar og den mappe jeg åbner i home kommer
i det samme vindue. sådan var det altid før jeg lavede en upgrade.

er der en som ved hvordan jeg altid får den mappe jeg åbner til at være
i det samme vindue og ikke i et nyt, som før jeg lavede en upgrade.

hvis i skal ha mere info sig til

på forhånd tak

--
thomas

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 17-06-04 13:56

On Thu, 17 Jun 2004 10:24:26 +0200, thomas wrote:

> efter min opgrade, når jeg så åbner en mappe i home får jeg et nyt
> vindue hver gang jeg klikker på en mappe

Det kalder de "spatial mode".

> [...]

> er der en som ved hvordan jeg altid får den mappe jeg åbner til at
> være i det samme vindue og ikke i et nyt, som før jeg lavede en

Kig f.eks. her:
<http://www.bytebot.net/geekdocs/spatial-nautilus.html> eller måske
her: <http://www.freebsd.org/gnome/docs/faq2.html#q17>

Mvh.

--
"Så skal man bare huske at netværk bliver lavet Adam Sjøgren
af ingeniører, RAM af computerfolk og harddiske asjo@koldfront.dk

Fra : thomas

Dato : 17-06-04 16:15

Adam Sjøgren wrote:

> [...]