P800 - filer
Fra : author

Dato : 16-06-04 22:32

Hvordan overføre man filer som f.eks. mp3, video, og andet snask til
en P800 ??

Jeg har installeret PC Suite for P900 / P800 release 2.3.1
http://www.sonyericsson.com/downloads/PCSuite_rel_2.3.1_DA.exe

Jeg kan sync med Outlook, men kan ikke se den "File Manager" som de
skriver er med i "Suiten".

Telefonen er tilsluttet via USB til PC'en, og jeg har *ikke* noget
Bluetooth udstyr.

På forhånd tak.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-06-04 23:42

author <you@newer.no> skrev....

> Hvordan overføre man filer som f.eks. mp3, video, og andet snask
> til en P800 ??

Data i de mængder foretrækker jeg at overføre via en cardreader.

Og ellers benytter jeg Filemanageren fra Epocware:

http://se-p800-software.epocware.com/PC_File_Manager.html

--
Kent Oldhøj

Fra : Jens B

Dato : 17-06-04 16:54

"author" <you@newer.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> skriver er med i "Suiten".
>
> Telefonen er tilsluttet via USB til PC'en, og jeg har *ikke* noget

Du skulle gerne have et P800 ikon på dit skrivebord. Når telefonen står i
cradlen, er det bare at dobbeltklikke på P800 på skrivebordet, og så åbner
filemanageren, så du kan trække filerne over på telefonen.

Husk at lægge filerne i de rigtige mapper. mp3 i musik-mappen osv.

Jens

Fra : author

Dato : 18-06-04 13:53

> Du skulle gerne have et P800 ikon på dit skrivebord

Du mener det ikon jeg slettede efter installationen ;) - jeg har nu
fået frem igen, og så er alt jo godt. Takker...