Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Åbne video Opera/Firefox
Fra : Fly Christensen

Dato : 16-06-04 20:20

Hverken Opera eller FireFox vil åbne nedenstående link:

http://www.dr.dk/pubs/sporten/template/lib/wmm.jhtml?mmID=86463&publicationID=34603

Hvad kan årsagen være til det? Det kører på WinXP.

Fly

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-06-04 20:40

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> posting:

>Hverken Opera eller FireFox vil åbne nedenstående link:
>http://www.dr.dk/pubs/sporten/template/lib/wmm.jhtml?mmID=86463&publicationID=34603

Ingen problemer i min Opera (win, 7.50). Hvad sker der, når du
prøver at åbne det?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Anders Lund

Dato : 16-06-04 21:06

Christian Bohr-Halling wrote:

> Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> posting:

> Ingen problemer i min Opera (win, 7.50). Hvad sker der, når du
> prøver at åbne det?

Heller ikke nogen problemer her med Firefox 0.8 på WinXP.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-06-04 22:17

On Wed, 16 Jun 2004 21:40:02 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> posting:

>Ingen problemer i min Opera (win, 7.50). Hvad sker der, når du
>prøver at åbne det?

Den spørger først om jeg vil downloade eller åbne filen. Hvis jeg
klikker på open, får jeg beskeden "could not start application".

Fly

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-06-04 22:25

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> posting:

>klikker på open, får jeg beskeden "could not start application".

Hvad står der under Alt+P, Filtyper, "video/x-ms-asf" (Opera)?

Min er sat op således:
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/owm.gif

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-06-04 09:41

On Wed, 16 Jun 2004 23:25:29 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Hvad står der under Alt+P, Filtyper, "video/x-ms-asf" (Opera)?

Intet. Den er sket ikke opført.

Fly

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-06-04 14:50

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> posting:

>Intet. Den er sket ikke opført.

Den er nok blot skjult. Fjern fluebenet øverst på siden.

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-06-04 15:58

On Thu, 17 Jun 2004 15:49:39 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Den er nok blot skjult.

Nope. Stadig ikke i systemet. Kan I anbegale en god video player?

Fly