"Johnny B" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote in message
news:40d078a3$0$298$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> shg og midtdata er efter min mening gode til ahndler men lidt haltende
vedr.
> rma
>
> der er selvfølgelig jægerdata som aldrig holder hvad han lover
>
> blot min mening og kommentar
>
Lige en historie fra det virkelige liv vedr. SHG.:
- Jeg købte et FIC bundkort hos dem, som ved montering viste sig at være
defekt. Samtidig købte jeg et kabinet, som viste sig ikke at være stort nok
til et MSI bundkort, som jeg skulle samle for en ven. Jeg modtog sagerne
mandag aften. Samme aften lavede jeg en RMA på bundkortet og en sendte en
mail vedr. kabinettet, som skulle sendes retur. Sendte det tirsdag. Modtog
svar fra dem allerede onsdag, om at kabinettet ville blive kreditteret min
konto. Modtog senere en mail, at de har modtaget bundkortet, som bliver
ombyttet og et nyt afsendes allerede onsdag.
Torsdag aften stod jeg med et nyt bundkort. Jeg ville så montere dette,
sammen med "bagpladen" - altså den plade, der sidder ved stikkene bagpå. Det
viser sig så desværre, at den medsendte plade ikke passer til bundkortet.
Audio-indgangene sad lidt forskudt i forhold til pladen. Jeg samlede dog
computeren alligevel.
Fredag ringede jeg til dem, og roste dem for den hurtige ekspedition, men
ville lige påpege fejlen ang. bagpladen.
Fredag aften sidder jeg så og spiller lidt Enemy Territory, da det banker på
døren. Udenfor står gud-hjælpe-mig et postbud med en pakke til mig.
Det var en ny bagplade til mit bundkort.
Alt i alt en fantastisk service fra SHG....
Andre har måske andre erfaringer, men herfra absolut ros til dem for hurtig
og proffessionel hjælp og vedledning.
Venlig hilsen
Jesper Laursen