Har næsten købt en trådløs
Fra : Lotte

Dato : 16-06-04 17:06

AEG D11 af en kammerat. Men han har selvfølgelig ikke længere
brugervejledningen. Den er nu simpel nok, men det ser ud til at man kan
lagre tlf. numre. Jeg har prøvet at gå på google for at søge efter aeg, men
firmaet aeg har jo kun køkkenmaskiner osv. Hmmm - og så kommer der en masse
frem om æg og madopskrifter

Skulle der mon være en kvik sjæl som lige ved hvor jeg skal lede efter
brugsanvisningen på nettet?

--
Hilsen Lotte
charlotte_andersen(snabel a)ofir.dk