fedtprocentmåler?
Fra : Sørensen

Dato : 16-06-04 16:29

jeg er på udkig efter en sådan - og nedenfor link til den billigste jeg
endnu har set.
Men når den nu er så meget billigere end andre, så bliver jeg automatisk
mistænkelig.
Er der nogen af Jer her, der har efteringer med denne..eller med andre til
anbefaling??
http://fakta-presse.dk/02pressemeddelelser94.htm

Psørensen

Fra : Michael-7500

Dato : 16-06-04 20:56

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Men når den nu er så meget billigere end andre, så bliver jeg automatisk
> mistænkelig.

Det er nu mere om man overhovedet _kan_ måle sådan noget gennem en badevægt,
der ville gøre mig mistænksom.

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Faithless

Dato : 17-06-04 07:28

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> wrote
> Er der nogen af Jer her, der har efteringer med denne..eller med andre til
> anbefaling??

Jeg har en Tanita UM-017 den er jeg godt tilfreds med. Jeg har fået målt min
procent, på Nursecare og senest ved Sundhedsstyrelsens kampagne 30 min. om
dage og i begge tilfælde viste den det samme.

Den er selvfølgelig ikke ligeså pålidelig, som den tang man måler tykkelsen
af hudfolder med rundt omkring på kroppen, men den giver et meget godt
billede.

Faithless

Fra : Sørensen

Dato : 18-06-04 10:11

Hvordan bruges den egentlig? På billedet ligner det jo bare en badevægt, man
stepper op på...men det kan den da ikke udskille fedtprocenten ved.?
sørensen

Fra : Faithless

Dato : 19-06-04 11:13

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> wrote in > Hvordan bruges den egentlig?
På billedet ligner det jo bare en badevægt, man
> stepper op på...men det kan den da ikke udskille fedtprocenten ved.?
> sørensen

Du fodrer den med oplysninger om højde, køn & alder og herefter stiller man
sig op på vægten. Den finder så ud af hvad du vejer og efterfølgende sender
den nogle elektriske impulser gennem kroppen (kan ikke mærkes). De
elektriske impulser bevæger sig langsomt gennem fedt, men hurtigere gennem
vand og muskler og ud fra retur tiden, kommer den så med fedtprocenten.

Faithless