|
| Det pis gider jeg ikke. Fra : Ironi |
Dato : 16-06-04 15:55 |
|
Hej.
Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
hjemmeside.
I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af forsiden på
mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider jeg ikke, så jeg
har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
Suk!
Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn (dvs
at varen er på lager).
I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen om
7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om at
annulere min ordre.
Suk!
Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget inde
med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som helst.
Suk!
Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
| |
MN (16-06-2004)
| Kommentar Fra : MN |
Dato : 16-06-04 16:14 |
|
"Ironi" <@> wrote in message
news:40d05f5d$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> hjemmeside.
> I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af forsiden
på
> mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider jeg ikke, så
jeg
> har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
> Suk!
> Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
> forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn
(dvs
> at varen er på lager).
> I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
> motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen om
> 7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om
at
> annulere min ordre.
> Suk!
> Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget
inde
> med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som helst.
> Suk!
> Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
>
Snup en http://tudekiks.epx.dk/
MN
| |
Bertel Lund Hansen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 16-06-04 16:36 |
| | |
_Carsten_ (16-06-2004)
| Kommentar Fra : _Carsten_ |
Dato : 16-06-04 16:43 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:m4q0d0536fa2e5ii9amj1guce5an12vfp2@news.stofanet.dk...
> MN skrev:
>
> [33 linjers citat og derefter:]
>
> >Snup en http://tudekiks.epx.dk/
>
> Snup en http://sletoverflødigtcitatkiks.dk/
Har du selv spist en?
Carsten
| |
Gevaldi (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Gevaldi |
Dato : 16-06-04 16:46 |
| | |
Martin Andersen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Martin Andersen |
Dato : 16-06-04 17:53 |
|
Gevaldi wrote:
> Bertel Lund Hansen skriblede:
>
>
>>>Snup en http://tudekiks.epx.dk/
>>
>>Snup en http://sletoverflødigtcitatkiks.dk/
>
>
> MN's link virker og fører brugeren til en side, det
> kunne dit også have gjort, hvis ikke du havde
> mere travlt med at irrettesætte end vejlede.
>
Heh, du er vidst ikke for smart, har du overhovedet læst
"slet overflødig..." ?
MN citerer hele skidtet og så skriver han 1 linje, BLH gør
ham så opmærksom på at han poster på en uheldig måde.
Martin.
| |
Jesper G. Poulsen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 16-06-04 18:19 |
|
Martin Andersen skrev:
> MN citerer hele skidtet og så skriver han 1 linje, BLH gør
> ham så opmærksom på at han poster på en uheldig måde.
Men det falder fuldstændigt til jorden, fordi han forsøger at være sjov.
--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen
| |
Gevaldi (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Gevaldi |
Dato : 16-06-04 18:21 |
|
Martin Andersen skriblede:
> Heh, du er vidst ikke for smart, har du overhovedet læst
> "slet overflødig..." ?
Det så jeg da godt.
> MN citerer hele skidtet og så skriver han 1 linje, BLH gør
> ham så opmærksom på at han poster på en uheldig måde.
Ja, men det kom skolemesteren jo så
også til.
--
/Gevaldi
| |
Martin Andersen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Martin Andersen |
Dato : 16-06-04 19:04 |
|
Gevaldi wrote:
>
>
>>MN citerer hele skidtet og så skriver han 1 linje, BLH gør
>>ham så opmærksom på at han poster på en uheldig måde.
>
>
> Ja, men det kom skolemesteren jo så
> også til.
>
"Skolemesteren" skrev
[33 linjers citat og derefter:]
....
Så han citerede netop ikke hele skidtet.
Martin.
| |
Jesper G. Poulsen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 16-06-04 19:33 |
|
Martin Andersen skrev:
> Så han citerede netop ikke hele skidtet.
Nej, men han postede på en uheldig måde.
--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen
| |
MVP (16-06-2004)
| Kommentar Fra : MVP |
Dato : 16-06-04 21:54 |
|
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:xn0djlkwx7weaq0000@dtext.news.tele.dk...
> Nej, men han postede på en uheldig måde.
>
Hehe - det lyder næsten som en voldsmands logiske argumentation: "Jamen Hr
dommer - han så på mig på en uheldig måde.."
Mads
| |
Christian Bech (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Christian Bech |
Dato : 16-06-04 20:09 |
|
Gevaldi <georg_valdi@hotmail.com> wrote:
> MN's link virker og fører brugeren til en side,
Ja, og for et par år siden var tudekiksen stadig en smule sjov. Hvis man
skal gøre sig morsom på andres bekostning, bør man undlade selv at være
en kliche.
--
Christian
| |
Jesper G. Poulsen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 16-06-04 17:09 |
| | |
Ironi (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 16-06-04 19:58 |
|
"MN" <moni@sol.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:ysZzc.144$wI6.89@news.get2net.dk...
>
> Snup en http://tudekiks.epx.dk/
Ellers tak. Dem har jeg fået tilbudt lidt for tit her på det sidste!
| |
Viggo Karlsen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Viggo Karlsen |
Dato : 16-06-04 16:56 |
|
Leverandørerne er nok ret ligeglade med om du gider eller ej. Gå dog ind i
rigtig forretning og hent dine varer. Det er da ligeså hurtig som at vente
på postbudet eller skulle på posthuset efter sine ting.
Viggo
"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
news:40d05f5d$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> hjemmeside.
> I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af forsiden
på
> mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider jeg ikke, så
jeg
> har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
> Suk!
> Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
> forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn
(dvs
> at varen er på lager).
> I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
> motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen om
> 7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om
at
> annulere min ordre.
> Suk!
> Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget
inde
> med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som helst.
> Suk!
> Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
>
>
>
>
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system ( http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.704 / Virus Database: 460 - Release Date: 12-06-2004
| |
Ironi (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 16-06-04 20:02 |
|
"Viggo Karlsen" <viggo___karl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40d06d6f$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Leverandørerne er nok ret ligeglade med om du gider eller ej. Gå dog ind i
> rigtig forretning og hent dine varer. Det er da ligeså hurtig som at vente
> på postbudet eller skulle på posthuset efter sine ting.
1. Udvalget er for småt, her hvor jeg bor.
2. Priserne er for høje.
| |
webhiker (16-06-2004)
| Kommentar Fra : webhiker |
Dato : 16-06-04 17:14 |
|
"Ironi" <@> wrote in news:40d05f5d$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Hej.
>
> Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> hjemmeside.
> I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af
> forsiden på mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider
> jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
> Suk!
> Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
> forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn
> (dvs at varen er på lager).
> I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
> motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen
> om 7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en
> email om at annulere min ordre.
> Suk!
> Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget
> inde med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som
> helst. Suk!
> Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
>
>
>
>
Når du handler på internettet som jeg også selv gør fra til til anden ,
ja så er det lidt farligt med alle de bestillinger du foretager dig
på én gang. ! Hvorfor ikke undersøge i den lokale bix hvad sagerne
koster først , for derefter at bestille nogle af sagerne der. !
Selv er jeg ved at gøre som dig , men bundkortet CPU og rammen bliver
købt i den lokale forretning , ganske vidst må jeg betale lidt mere , men
gafikkortet jeg er ude efter , er forretningen ikke i besiddelse af ,
hvorefter jeg så finder det et andet sted - på nettet f.eks.
Fidusen i at gøre sådan , er netop at hvis noget går galt , ja så kan det
meste af det forbyttes på under 10 min. for mit vedkommende hvis det er
defekt.
Man er fri for det posthus osv.....
Vi må så krydse finger for at grafikkortet ikke er defekt ved modtagelsen
, hvor alt det andet bekymre mig mindre..... Kender iøvrigt kun alt for
godt når en vare ikke er på lager , selv om der står noget andet. !
Det syntes jeg også er meget trist.......... !
Webhiker......
| |
Ironi (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 16-06-04 20:06 |
|
"webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
news:40d071e4$0$194$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Når du handler på internettet som jeg også selv gør fra til til anden ,
> ja så er det lidt farligt med alle de bestillinger du foretager dig
> på én gang. ! Hvorfor ikke undersøge i den lokale bix hvad sagerne
> koster først , for derefter at bestille nogle af sagerne der. !
Det har jeg gjort!
> Selv er jeg ved at gøre som dig , men bundkortet CPU og rammen bliver
> købt i den lokale forretning , ganske vidst må jeg betale lidt mere , men
> gafikkortet jeg er ude efter , er forretningen ikke i besiddelse af ,
> hvorefter jeg så finder det et andet sted - på nettet f.eks.
Der er desværre intet interessant at købe her i byen!
> Fidusen i at gøre sådan , er netop at hvis noget går galt , ja så kan det
> meste af det forbyttes på under 10 min. for mit vedkommende hvis det er
> defekt.
> Man er fri for det posthus osv.....
Det har du ret i.
> Vi må så krydse finger for at grafikkortet ikke er defekt ved modtagelsen
> , hvor alt det andet bekymre mig mindre..... Kender iøvrigt kun alt for
> godt når en vare ikke er på lager , selv om der står noget andet. !
> Det syntes jeg også er meget trist.......... !
Jeg føler mig snydt i sådanne situationer!
| |
Klaus G. (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Klaus G. |
Dato : 16-06-04 20:26 |
|
> Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> hjemmeside.
> I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af forsiden
på
> mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider jeg ikke, så
jeg
> har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
> Suk!
Det stod sikkert i deres betingelser, som du nok ikke læste? :)
> Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
> forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn
(dvs
> at varen er på lager).
> I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
> motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen om
> 7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om
at
> annulere min ordre.
> Suk!
Nu er det sådan at langt de fleste online shops har en status som er kørt
sammen med alle deres bestillinger, dvs. købes der en vare, så bliver den
meldt udsolgt med det samme på deres hp. Måske du har smidt din i kurven,
det samme har en anden person så gjort. Og så var du bare sidste mand som
fik ordren igennem. Jeg har selv prøvet at browse lidt rundt på onlineshops
og kigget på noget bestemt hardware, og efter en opdatering, ja så var det
grønne mærke pludseligt blevet rødt... Det kan ske. At du så fik en email om
det, ja det var da bare god service. Mange shops siger ikke noget.
> Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget
inde
> med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som helst.
> Suk!
Ej, nu holder du. Du kan da ikke sidde og sukke over noget som ikke er sket?
Nu piver du vist bare for at få opmærksomhed?
> Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
Jeg synes de gør et rigtigt godt stykke arbejde...
--
Klaus G. / Seth-Enoch
2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?
| |
Ironi (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 17-06-04 00:46 |
|
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:571Ac.14439$Vf.807663@news000.worldonline.dk...
> > Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> > hjemmeside.
> > I dag har jeg så fået en email om, at de skal have et billede af
forsiden
> på
> > mit visakort for at kunne gennemføre ordren. Det pis gider jeg ikke, så
> jeg
> > har lige sendt dem en email om at annulere min ordre.
> > Suk!
> Det stod sikkert i deres betingelser, som du nok ikke læste? :)
Jeg har nu ikke kunnet finde det, men du har sikkert ret.
> > Samtidig bestilte jeg et Chaintech VNF3-250 motherboard hos en dansk
> > forhandler, som på deres hjemmeside havde lagerstatus som værende grøn
> (dvs
> > at varen er på lager).
> > I dag har jeg så modtaget en email, som venligt fortæller mig, at
> > motherboardet desværre er udsolgt og at de først for dem på lager igen
om
> > 7-14 dage. Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om
> at
> > annulere min ordre.
> > Suk!
> Nu er det sådan at langt de fleste online shops har en status som er kørt
> sammen med alle deres bestillinger, dvs. købes der en vare, så bliver den
> meldt udsolgt med det samme på deres hp. Måske du har smidt din i kurven,
> det samme har en anden person så gjort. Og så var du bare sidste mand som
> fik ordren igennem. Jeg har selv prøvet at browse lidt rundt på
onlineshops
> og kigget på noget bestemt hardware, og efter en opdatering, ja så var det
> grønne mærke pludseligt blevet rødt... Det kan ske.
Også når jeg har bestilt om natten/tidlig morgen?
> At du så fik en email om
> det, ja det var da bare god service.
Enig.
> Mange shops siger ikke noget.
Så burde de ikke have lov til at føre en shop!
> > Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg ligget
> inde
> > med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget som helst.
> > Suk!
> Ej, nu holder du.
Næææææææh!
> Du kan da ikke sidde og sukke over noget som ikke er sket?
Joooooooooov!
> Nu piver du vist bare for at få opmærksomhed?
Mig?
Aldrig!
> > Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
> Jeg synes de gør et rigtigt godt stykke arbejde...
Jeg plejer nu også at være mere heldig med mine indkøb på nettet.
| |
Andy (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Andy |
Dato : 16-06-04 21:18 |
|
> Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> hjemmeside.
Hvilket land valgte du i rullemenuen øverst til venstre på siden?
Andy
| |
Ironi (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 17-06-04 00:50 |
|
"Andy" <aaa_2500X@Xhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40d0aa47$0$513$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Jeg bestilte i nat et Crucial Ram modul på 512 MB direkte fra Crucials
> > hjemmeside.
>
> Hvilket land valgte du i rullemenuen øverst til venstre på siden?
"Other countries"
Og så trykkede jeg på "European Web site".
Så nej, det var ikke en fejl fra min side!
| |
Andy (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Andy |
Dato : 17-06-04 04:08 |
|
> Og så trykkede jeg på "European Web site".
>
> Så nej, det var ikke en fejl fra min side!
Det var mærkeligt... Jeg køber ofte hos Crucial i England og betaler altid
med mastercard eller visa. Jeg har endnu aldrig måttet vise noget som helst!
Andy
| |
Timo Jensen (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Timo Jensen |
Dato : 16-06-04 22:33 |
| | |
Ironi (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Ironi |
Dato : 17-06-04 00:27 |
|
"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse
news:40d0bc72$0$418$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Ironi" <@> wrote in message
> news:40d05f5d$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
> Hvorfor lister du ikke hvilke butikke du bruger?
Fordi jeg er godt opdraget og ikke synes, at det vil være passende at hænge
et dansk firma ud her i gruppen.
> Jeg bruger oftest www.midtdata.dk eller www.edbpriser.dk
> Sidstnævnte har karakterer af forretningen mm..
Det er jeg helt med på.
Det firma det drejer sig om, har næsten fået topkarakterer.
| |
webhiker (17-06-2004)
| Kommentar Fra : webhiker |
Dato : 17-06-04 17:56 |
|
"Ironi" <@> wrote in news:40d0d75f$0$486$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:40d0bc72$0$418$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Ironi" <@> wrote in message
>> news:40d05f5d$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> > Nu må onlinebutikkerne sgu til at tage sig sammen!
>> Hvorfor lister du ikke hvilke butikke du bruger?
>
> Fordi jeg er godt opdraget og ikke synes, at det vil være passende at
> hænge et dansk firma ud her i gruppen.
>
>> Jeg bruger oftest www.midtdata.dk eller www.edbpriser.dk
>> Sidstnævnte har karakterer af forretningen mm..
>
> Det er jeg helt med på.
> Det firma det drejer sig om, har næsten fået topkarakterer.
>
>
>
>
Har du prøvet med - https://ssl.itbutikken.dk/default.asp
Dem har jeg selv benyttet ved flere tilfælde.
( De er tit billigst med div ting og sager )
Er prisen ok hos dem , ja så prøve med dem - du har mulighed for at vælge
om du ønsker at modtage samtlige bestillinger på én gang. !
Er der noget som de ikke har på lager , ja så sender de ikke noget til
dig før alt er på lager. Har selv prøvet det , og det virker. !
De er også nemme at snakke med hvis en vare er defekt.
Har selv været udsat for at et CF-kort til kameraet var defekt.
Det blev byttet uden problemer - og endnu engang da det også gik galt med
det , og jeg modtog bare endnu et.
Check siden engang , og vær dog forberedt på at en del varer ikke er på
lager. !!
Teksten fylder somsagt altid mindre end selve varen. ! 8)
Webhiker......
| |
Andy (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Andy |
Dato : 17-06-04 04:13 |
|
> Jeg bruger oftest www.midtdata.dk eller www.edbpriser.dk
> Sidstnævnte har karakterer af forretningen mm..
....Som enhver kan afgive karakterer på, også forretningens indehaver.
Hvis man vil kende en forretning bør man søge på internet og nyhedsgrupper i
google efter forretningens navn.
EDBpriser og firmacheck kan ikke benyttes til noget!
Andy
| |
Claus Tersgov (17-06-2004)
| Kommentar Fra : Claus Tersgov |
Dato : 17-06-04 00:51 |
|
Uheldigvis faldt Ironi over tastaturet og skrev derved følgende:
> Det pis
> gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem en email om at annulere
min
> ordre.
> Suk!
> Det pis gider jeg ikke, så jeg har lige sendt dem
> en email om at annulere min ordre.
> Suk!
> Godt jeg ikke har bestilt min Athlon 64 CPU endnu. Så havde jeg
> ligget inde med en dyr CPU, som jeg ikke ville kunne bruge til noget
> som helst.
> Suk!
-Ikke hvis du havde bestilt den samme sted!
Claus
| |
|
|