TDC / Cybercity
Fra : Jørgen Elmer

Dato : 16-06-04 15:27

Jeg har tænkt mig at skifte min ADSL 512/128K fra TDC til 359Kr/md ud
med Cybercity's tilbud på 2MBit ADSL til 429.
Er der nogen grund til ikke at gøre det?
Cybercity lover jo at prisen ikke stiger, og jeg har mailet til TDC og
spurgt om de kommer med et lignende tilbud - men de svarer ikke......

Elmer

Fra : René Jensen

Dato : 16-06-04 22:09

Jørgen Elmer wrote:
> [...]
> Cybercity lover jo at prisen ikke stiger, og jeg har mailet til TDC og
> spurgt om de kommer med et lignende tilbud - men de svarer ikke......

Jeg kan varmt anbefalde CC fremfor TDC. Uanset hvad de så end siger i
Deres reklamer, så vil jeg til enhver tid vælge CC. Det er i mine øjne,
den eneste fornuftige Internet-udbyder der findes i Danmark, som dækker
det meste af landet.
Et eksempel: Da jeg boede hjemme, kunne man kun få ADSL igennem TDC, jeg
levede i 6 måneder med min ISDN forbindelse hos CC før jeg med stor
vemod måtte overgive mig. Jeg skulle have en 512mbit forbindelse hos
TDC, og jeg købte Gør-Det-Selv-løsningen. Der var dog den lille fejl, at
jeg ikke fik at vide at denne løsning ikke kunne lade sig gøre, fordi
jeg havde en uddateret ISDN løsning i huset, så Gør-Det-Selv-løsningen
ville *ikke* virke. Det fandt jeg så først ud af da, jeg efter 2 timer
havde rodet med kabler, vejledninger, opringer til TDC kundeservice (4
gange) osv. Folkene nede i TDC butikken havde ikke oplyst mig om den her
detalje, til trods for at de havde for instrukser om dette (det fik jeg
at vide at TDC's kundeservice, da der endelig var en der fattede at vi
havde en uddateret ISDN).
Herefter ville der komme en tekniker, og kigge på problemet. Da han så
kom dagen efter, rodede han ca. 30 min., og det endte med at jeg skulle
bare købe et alm. telefon kabel til at forbinde ISDN T/A modemet og den
alm. telefon, så skulle det virke ... det gjorde bare ikke. Fejlmeldte
så telefonen, hvorefter jeg først kunne få en tekniker to dage senere
(det var over en weekend), og da han kom, brugte han 2 min., hvorefter
han konstateret at skillefiltret var defekt. Det skiftede han og så
virkede den alm. telefon og ADSL'en.
Ja, fik jeg sat min computer op til at hente post fra TDC på min nye
email-konto, som underligt nok var blevet spammet med 6 spammails,
hvorefter jeg ringede til TDC kundeservice, og spurgte hvad fanden de
havde gang i ... og til det svarede de tørt, at det var fordi jeg havde
givet min nye email-adresse til nogle steder hvor der ville komme spam.
Ja, tak for den forklaring fjols! For det første virkede min
Internet-forbindelse ikke, og for det andet var email-adressen ikke
blevet opgivet til mine venner og bekendte endnu.

Så det eneste positive jeg kan sige om TDC er følgende:

De sender deres varer, fra webshoppen, fragtfri i hele Danmark.

Med venlig hilsen,
René Jensen

P.S. Og det er *ikke* den eneste gang jeg har haft nogle ret hæftige
diskussioner med TDC kundeservice, både som privat og erhverv.

Fra : Michael Friis

Dato : 16-06-04 23:48

> [...]
> Deres reklamer, så vil jeg til enhver tid vælge CC. Det er i mine øjne,
> den eneste fornuftige Internet-udbyder der findes i Danmark, som dækker

Helt enig. Jeg har prøvet TDC 2 gange. Første og sidste
CC har også en kanon kundeservice.

Michael

Fra : René Jensen

Dato : 17-06-04 15:38

Michael Friis wrote:
> Helt enig. Jeg har prøvet TDC 2 gange. Første og sidste
> CC har også en kanon kundeservice.

Ja, deres kundeservice er alt for lækkert. Jeg kan huske de ringede en
søndag formiddag, hvor jeg havde siddet sammen med en ven, og sagde vi
skulle tjekke vores IIS for RedWorm, fordi de kunne se at vi havde
utroligt meget trafik, der tydede på RedWorm ormen. Så det kalder jeg
skgu' service :D

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : René

Dato : 17-06-04 17:59

On Thu, 17 Jun 2004 16:37:45 +0200, René Jensen wrote:

> [...]
>skulle tjekke vores IIS for RedWorm, fordi de kunne se at vi havde
>utroligt meget trafik, der tydede på RedWorm ormen. Så det kalder jeg

Hehe jeg kan også en fra CC. Det var første gang udstyret var nede på
centralen på de 2 år vi har haft CC. Efter jeg havde rodet med
systemet herhjemme, måtte jeg sande at ADSL'en ikke virkede. Jeg
ringede til CC support, troede jeg. Det var i hvert fald det nummer.
Jeg fik direkte en meddelse fra deres telefonsvarer, at centralen var
nede og de var i fuld gang med at udbedre det. 2 timer efter kørte alt
igen. Det kalder jeg service. Ikke noget med samtale med en
medarbejder og foklaringer og alt muligt. Det var direkte besked uden
jeg havde sagt et ord...

Hilsen René

Fra : René Jensen

Dato : 18-06-04 10:52

René wrote:
> [...]
> igen. Det kalder jeg service. Ikke noget med samtale med en
> medarbejder og foklaringer og alt muligt. Det var direkte besked uden

Jeg tilmeldte mig så bare deres listinfo/statusinfo, så fik jeg en mail
når de havde tekniske problemer på den central, min Internet abonnement
var tilsluttede. Hvis de f.eks. skulle lave en større rettelse, så kom
advarslen altid 14 dage før de foretog den.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 17-06-04 17:51

> [...]
> havde gang i ... og til det svarede de tørt, at det var fordi jeg havde
> givet min nye email-adresse til nogle steder hvor der ville komme spam.

Mon ikke du valgte en email adr. som tidligere havde været i brug og oplyst
slige steder? Det kan da ikke være kundeservice's problem.

> Ja, tak for den forklaring fjols! For det første virkede min
> Internet-forbindelse ikke, og for det andet var email-adressen ikke
> blevet opgivet til mine venner og bekendte endnu.

Hvis du kaldte dem fjols når de ikke havde gjort noget galt fortjente du
IMHO at få smækket røret på i hovedet af dig.

> P.S. Og det er *ikke* den eneste gang jeg har haft nogle ret hæftige
> diskussioner med TDC kundeservice, både som privat og erhverv.

Du lyder som den type kunde som enhver supporter hader - tror du ved en
masse, ved ikke så meget og skyder skylden på de forkerte.

mvh
/Kasper

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 17-06-04 21:57

On Thu, 17 Jun 2004 18:50:45 +0200, "Kasper Bergh"
<kaz@want-no-spam-own.web.id> wrote:

> [...]
>
>Du lyder som den type kunde som enhver supporter hader - tror du ved en
>masse, ved ikke så meget og skyder skylden på de forkerte.

Takker for svar....

Jeg vil skifte, - men nu ønsker mine drenge sig Tele2, fordi de har en
bedre opload - 1024/512, men de ved ikke om det er nødvendigt når de
spiller CS.?

Elmer

Fra : René Jensen

Dato : 18-06-04 11:02

Jørgen Elmer wrote:
> Takker for svar....
>
> Jeg vil skifte, - men nu ønsker mine drenge sig Tele2, fordi de har en
> bedre opload - 1024/512, men de ved ikke om det er nødvendigt når de
> spiller CS.?

Man kan sagtens spille CS med kun 128kbit upload, men er man flere (som
det antydes i dit indlæg), så vil det være ønskeligt at have mere
upload. Her vil 512kbit være fint hvis man er to, som spiller CS.
Stadig ville jeg vælge CC, evt. et mindre produkt med mere upload.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : René Jensen

Dato : 18-06-04 10:59

Kasper Bergh wrote:
> Mon ikke du valgte en email adr. som tidligere havde været i brug og oplyst
> slige steder? Det kan da ikke være kundeservice's problem.

Ok, og hvordan skulle jeg kunne vælge en email-adresse, som allerede er
tilknyttet et abonnement via. TDC's registreringssider? Ikke så vidt jeg
ved, da man sender et request til Deres servere, og spørger om den
pågældende email-adresse eksisterer.

> Hvis du kaldte dem fjols når de ikke havde gjort noget galt fortjente du
> IMHO at få smækket røret på i hovedet af dig.

Var der nogen der sagde at jeg kaldte dem fjols i telefonen? Næh ...

> Du lyder som den type kunde som enhver supporter hader - tror du ved en
> masse, ved ikke så meget og skyder skylden på de forkerte.

Det er muligt at jeg ikke ved alt, hvilket jeg slet ikke vedkender at
gøre, men jeg nok til at kunne komme med kvalificeret kritik. Det er
muligt at supporterne hos TDC hader mig, men jeg påpeger bare fejl og
mangler i virksomhedens produkter. Hvis ikke de gider at høre på hvad
man har og sige, hvordan skulle en virksomhed så blive bedre til at
justere Deres produkter og forbedre kundeservice? Det er muligt at TDC
gør sådan, men igen, så går det jo heller så forfærdelig godt for TDC.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 18-06-04 11:10

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> wrote in message

> [...]
> tilknyttet et abonnement via. TDC's registreringssider? Ikke så vidt jeg
> ved, da man sender et request til Deres servere, og spørger om den

Læs hvad jeg skriver og/eller tænk selv. Jeg skrev *tidligere* været i
brug - evt. fra et nu nedlagt abb eller en k. som netop nedlagde den adresse
fordi han havde fået den på alle mulige spamlister. Jeg kan oprette
renejensen@mail.dk (hvis den ikke er optaget nu) og få den på en masse
spamlister - derefter nedlægger jeg den igen og 6-9 måneder senere kan du
oprette den - men den er stadig på spamlister. Resultat: Du får spam. Men
det er stadig ikke TDCs skyld eller problem.

> Det er muligt at jeg ikke ved alt, hvilket jeg slet ikke vedkender at
> gøre, men jeg nok til at kunne komme med kvalificeret kritik.

Åbenbart ikke nej.

> [...]
> justere Deres produkter og forbedre kundeservice? Det er muligt at TDC
> gør sådan, men igen, så går det jo heller så forfærdelig godt for TDC.

Nej for det er jo netop ikke en fejl i deres produkt men en fejlopfattelse
fra din side at du tror den spam du modtog har det mindste at gøre med en
fejl fra TDC. Det skyldes med 99% sikkerhed en tidligere kunde.

mvh
/Kasper

Fra : René Jensen

Dato : 18-06-04 18:44

Kasper Bergh wrote:
> Åbenbart ikke nej.

Det er da helt utroligt. Du ved måske så alt? Som f.eks. hvad jeg ved
med hensyn til IT? -Den må du længere ud på landet med.

> Nej for det er jo netop ikke en fejl i deres produkt men en fejlopfattelse
> fra din side at du tror den spam du modtog har det mindste at gøre med en
> fejl fra TDC. Det skyldes med 99% sikkerhed en tidligere kunde.

Hvorfor skulle det ikke være en fejl fra TDC? Jeg køber et produkt hos
dem, så forventer jeg at visse ting er i orden. Du går da heller ikke
ned til Fona og køber en CD, og så når du kommer hjem viser sig at den
ødelagt, således at halvdelen af kun kan afspilles, og finder dig i det,
fordi det jo ikke er Fonas fejl?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 18-06-04 19:31

> Det er da helt utroligt. Du ved måske så alt? Som f.eks. hvad jeg ved
> med hensyn til IT? -Den må du længere ud på landet med.

Du viser rigeligt (lidt) her til at jeg kan bedømme det.

> [...]
> ned til Fona og køber en CD, og så når du kommer hjem viser sig at den
> ødelagt, således at halvdelen af kun kan afspilles, og finder dig i det,

Alternativt er en emailadresse spærret for evigt - men hvorfor skulle den
dog være det. Det kan jo være en udemærket adresse som der ikke spammes til.
Et tlf.nr. spærres i et vist stykke tid efter nedlæggelse og det samme
følges med en emailadresse. Din sammenligning er forrykt idet du ikke har
betalt for den emailadresse som viser sig at være "spambehæftet" og blot kan
ændre den omgående og gratis til en anden. Det er ikke i nærheden af at købe
en fysisk defekt vare i en butik. Plus en butik kan tjekke en fysisk vare -
du kan ikke tjekke en emailadresse på samme måde.

I det hele taget bør du holde dig fra at sammeligne æbler og appelsiner -
fysiske ting og immaterielle ting - det går altid galt.

mvh
/Kasper

Fra : René Jensen

Dato : 19-06-04 21:11

Kasper Bergh wrote:
> Du viser rigeligt (lidt) her til at jeg kan bedømme det.

Og hvad viser det så om dig?

> [...]
> en fysisk defekt vare i en butik. Plus en butik kan tjekke en fysisk vare -
> du kan ikke tjekke en emailadresse på samme måde.

Når man tegner et Internet-abonnement, vil der i de fleste tilfælde være
en eller flere email konti med, herunder vil der være mulighed for at
benytte email-alias. Vil du så påstå at man ikke betaler for en
email-adresse, uanset om den skulle være spambehæftiget eller ej?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 21-06-04 13:33

> [...]
> benytte email-alias. Vil du så påstå at man ikke betaler for en
> email-adresse, uanset om den skulle være spambehæftiget eller ej?

Du betaler ikke for lige netop *den* mail adresse som det viser sig har
været i brug tidligere og som derfor spammes. Du betaler for *en* (eller
flere) email adresse(r). Hvis du vælger uheldigt så skift til en anden
email. Der er også eksempler på folk der har fået tlf.nr. der tidligere var
erhvervsvirksomhed og som har fået uheldige opkald af den grund selv et
eller flere år efter det blev nedlagt fra virksomhedens side. Det er
selvfølgelig en skam - men derfor spærrer man heller ikke et tlf. nr. for
evigt. Hvis det viser sig at være et stort problem skifter man til et andet.

mvh
/Kasper

Fra : John

Dato : 18-06-04 19:38

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> ned til Fona og køber en CD, og så når du kommer hjem viser sig at den
> ødelagt, således at halvdelen af kun kan afspilles, og finder dig i det,

Øhhh.... sammenligner du ikke lidt pærer og bananer?

Hvis det forholder sig som Kasper skriver, står TDC med lidt af et problem.
De kan selvfølgelig aktivere et spamfilter med det resultat at du måske ikke
får alle mail.
Er der ikke et spamfilter aktiveret, risikerer du at få spam hvis adressen
tidligere har været anvendt og er havnet på spamlister.

Jeg kan ikke umiddelbart se hvad TDC skal gøre ved det, hvis det altså
forholder sig som Kasper foreslår.

Mvh

John

Fra : René Jensen

Dato : 19-06-04 21:16

John wrote:
> [...]
> tidligere har været anvendt og er havnet på spamlister.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart se hvad TDC skal gøre ved det, hvis det altså

Lad mig så stille dig et spørgsmål: Hvordan kan det være at spammails
ikke er et generelt problem for CC kunder, imens det er typisk problem
for TDC kunder? Om CC så bruger et avanceret spamfilter, eller hvad de
gør ved jeg ikke, men når CC kan lave en løsning, som tydeligt virker
meget bedre end hos TDC, hvorfor skulle det så ikke være muligt for TDC
at udvikle en lignende løsning?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : John

Dato : 19-06-04 23:18

> [...]
> gør ved jeg ikke, men når CC kan lave en løsning, som tydeligt virker
> meget bedre end hos TDC, hvorfor skulle det så ikke være muligt for TDC

Tja ser du, det kan kun CC og TDC svare dig på.

Iøvrigt er TDC ved at indføre et spamfilter hos alle deres privatkunder.

Mvh

John

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-06-04 23:58

On Sat, 19 Jun 2004 22:15:48 +0200, René Jensen
<not4u2know@privacy.org> wrote:

> Lad mig så stille dig et spørgsmål: Hvordan kan det være at spammails
> ikke er et generelt problem for CC kunder, imens det er typisk problem
> for TDC kunder?

Måske er det så simpelt, at CC har meget, meget færre kunder end
TDC, og der derfor også er langt mindre risiko for at man får en
adresse, som har været i brug tidligere.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-06-04 11:06

René Jensen wrote:

> Lad mig så stille dig et spørgsmål: Hvordan kan det være at spammails
> ikke er et generelt problem for CC kunder, imens det er typisk problem
> for TDC kunder?

Jeg synes da nok jeg modtager min del af spammen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : René Jensen

Dato : 20-06-04 20:33

Thomas Strandtoft wrote:
> Jeg synes da nok jeg modtager min del af spammen..

Ok, lad mig sige det sådan ... jeg har ikke haft nogle problemer med
spam hos CC. Jeg har brugt de samme forholdsregler omkring brug af
email-adresse på Internettet hos CC og TDC, hvor TDC kontoen er været
utroligt plagede af spam.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 21-06-04 13:35

> [...]
> Lad mig så stille dig et spørgsmål: Hvordan kan det være at spammails
> ikke er et generelt problem for CC kunder, imens det er typisk problem

Fordi der er ufatteligt mange flere TDC kunder og derfor ufattligt mange
flere emailadresser som tidligere har været brugt og er havnet på spamlister
pga. deres tidligere ejere.

> [...]
> gør ved jeg ikke, men når CC kan lave en løsning, som tydeligt virker
> meget bedre end hos TDC, hvorfor skulle det så ikke være muligt for TDC

Det har CC ikke - se ovenfor. Det er simpel IT viden og simpel logik - ikke
noget der burde være svært for en fyr som dig at forstå når du påstår du har
forstand på emnet.

mvh
/Kasper

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 19-06-04 21:01

"René" == René Jensen <not4u2know@privacy.org> writes:

> [...]

Ikke nødvendigvis. Det kan også være et dictionary angreb.

> Hvorfor skulle det ikke være en fejl fra TDC? Jeg køber et produkt
> hos dem, så forventer jeg at visse ting er i orden. Du går da heller

Aha, så du forventer at når du køber seks email adresser af typen
foo@etellerandet.tdc.dk, så kan TDC garantere at der ikke et eller
andet sted i verden er en person der har haft et par filer liggende
med foo@noget og noget@etellerandet.tdc.dk liggende?

Meget modent, og meget sigende for din påstand om IT-viden.

Snup en tudekiks og lær noget inden du brokker dig igen.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : René Jensen

Dato : 19-06-04 21:19

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> [...]
>
> Meget modent, og meget sigende for din påstand om IT-viden.
>
> Snup en tudekiks og lær noget inden du brokker dig igen.

LOL, læs hele tråden først før du begynder at diskutere.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 19-06-04 21:36

> LOL, læs hele tråden først før du begynder at diskutere.

Jeg har læst hele tråden.

Hvis du mener jeg har misforstået noget, så skal jeg med glæde
forwarde de mails jeg har modtaget på [ugyldig]@wegge.dk indenfor de
sidste 14 dage.

Fra : René Jensen

Dato : 20-06-04 20:35

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> Hvis du mener jeg har misforstået noget, så skal jeg med glæde
> forwarde de mails jeg har modtaget på [ugyldig]@wegge.dk indenfor de
> sidste 14 dage.

Og hvad skulle det hjælpe? At jeg kan se du også modtager spammails? -Du
meget undskylde, men jeg kan desværre ikke se hvilken relavans det
skulle have til dit indlæg.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-06-04 21:01

> Og hvad skulle det hjælpe? At jeg kan se du også modtager spammails?

Nej, så kan du se at der sagtens kan komme spam (og mail virus) til
en adresse der aldrig nogensinde har været brugt.

> -Du meget undskylde, men jeg kan desværre ikke se hvilken relavans
> det skulle have til dit indlæg.

Men du mener fortfarende at du har styr på det med IT ...

Fra : René Jensen

Dato : 21-06-04 19:29

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> Nej, så kan du se at der sagtens kan komme spam (og mail virus) til
> en adresse der aldrig nogensinde har været brugt.

Hvorfor skulle man dog samle mails fra en konto, som reelt ikke
eksisterer på et domæne?

> Men du mener fortfarende at du har styr på det med IT ...

Ja - jeg kan desværre ikke gøre så meget for at ændre din mening om mig,
den er så åbenlys i forvejen.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-06-04 07:10

> Hvorfor skulle man dog samle mails fra en konto, som reelt ikke
> eksisterer på et domæne?

Tja, du påstår jo at der kun kan komme mails til en adresse der har
været brugt ...

> Ja - jeg kan desværre ikke gøre så meget for at ændre din mening om
> mig, den er så åbenlys i forvejen.

Du kan begynde at lytte til hvad andre folk fortæller, fremfor som
udgangspunkt gå ud fra at TDC support er "dum".

Fra : Peter Hansen

Dato : 22-06-04 20:41

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> skrev i en meddelelse news:m24qp43yyz.fsf@obelix.bakkelygaard.dk...
> "René" == René Jensen <not4u2know@privacy.org> writes:

Så er det da vist snart på tide i ryger over i den rigtige gruppe .....

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 18-06-04 23:17

Kasper Bergh skrev:
> [...]
> oprette den - men den er stadig på spamlister. Resultat: Du får spam. Men
> det er stadig ikke TDCs skyld eller problem.

Det er faktisk en ret interessant problemstilling.
TDC er jo rent faktisk den eneste som på forhånd kan komme med et bud på om
e-mail adressen vil blive spammet i samme øjeblik den åbnes. Det er ikke så
forbandet svært at tælle hvor mange e-mails, som kommer til hver e-mail
adresse (også selvom den måtte være nedlagt).

Det svarer til at man i forbindelse med en flytning får et nyt
telefonnummer, som man naturligvis straks videregiver til familie og venner
med angivelse af datpen det vil virke fra, og efter det viser sig at
telefonnumeret tidligere har været benyttet af et meget besøgt bordel.
Er teleselskabet også her uden skyld, selvom det kan registrere adskillige
daglige og natlige opringningsforsøg i perioden hvor nummeret har været
nedlagt, eller kan man som det mindste forvente at dens slags numre ikke
tages i brug før "stormen har lagt sig"?

Jeg er ikke i tvivl om min holdning til spørgsmålet.

-------
Tomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 19-06-04 08:02

"Jørgen Elmer" wrote:

> Jeg har tænkt mig at skifte min ADSL 512/128K fra TDC til 359Kr/md ud
> med Cybercity's tilbud på 2MBit ADSL til 429.
> Er der nogen grund til ikke at gøre det?

Jeg skiftede til CC for et par år siden og det har jeg aldrig
fortrudt. Eneste malurt jeg kan komme på er at deres newsserver er
temmelig langsom.

> Cybercity lover jo at prisen ikke stiger, og jeg har mailet til TDC og
> spurgt om de kommer med et lignende tilbud - men de svarer ikke......

Jeg har oplevet at få min forbindelse gratis opdateret to gange af
CC. Jeg købte oprindeligt en 512/512 adsl til 595,- om måneden.
Efter et lille års tid opdagede jeg en dag at jeg downloadede
væsentligt hurtigere end jeg hidtil havde kunnet. Jeg nærstuderede
sidste girokort og så at der stod "1024/512 (tilbud)" på min
regning, stadig til 595,-. For en 8-9 måneder siden lavede de
tricket en gang til, så nu har jeg en 2048/512 til 595,- og det er
da ikke så ringe endda.

--
Hygge..
Thomas