Ingen plads til køleren.......
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 04-05-01 18:58

Hej Ng

Jeg har lige købt en ny computer, der består af følgende:

Chaintech 7AJA 2
AMD T-Bird 1200 Mhz.
Iceberg cooler

Mit problem er at jeg ikke kan få plads til køleren på mobo, pga 3
kordensatorer på mobo, når jeg skal vippe køleren ned over cpu'en. Gør jeg
noget forkert ?????

Hilsen Jesper

Fra : Casper Bang

Dato : 04-05-01 20:14

Jeg ved ikke om jeg forstår dit problem korrekt... Jeg samlede selv min
computer, med samme type processor... Det er MEGET besværligt at få køleren
på.

Jeg brugte en skruetrækker til at presse metal-stangen (i midten) ned, så at
jeg kunne få det hele vippet på plads.

Det er meget besværligt at gøre, men bare bliv ved med at prøve...

Jeg håber at dette hjalp.-

~Casper

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 05-05-01 09:12

Hej

Jeg så engang en artikel, hvor skribenten fjernede de der gummi dutter og
lagde et stykke et pap i mellem. Kan det anbefaldes ??

Hilsen Jesper

Casper Bang <cascri@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YdDI6.6432$Iq.1336114@news101.telia.com...

Fra : DaWizeGuy

Dato : 05-05-01 11:41

"Jesper Kristensen" <nixpille@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg så engang en artikel, hvor skribenten fjernede de der gummi dutter og
> lagde et stykke et pap i mellem. Kan det anbefaldes ??

Nej, for hvis pappet ikke har den rette tykkelse, kan du risikere at
ødelægge cpu'en, enten ved at knuse cpu-kernen, eller ved manglende kontakt
mellem cpu og køler. Man skal derfor virkelig vide, hvad man gør! Desuden
tyger enhver garanti, hvis gummifødderne fjernes.

----
Mvh. Anders