Kalender i php? (med reminder indbygget)
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 10:29

Først: Jeg har cliche som host. Og der er bla. safe_mode på. Se
www.peet.dk/phpinfo.php .

Kan jeg under de begrænsninger få lavet mig en smart kalender (evt.
færdig script fra eks. hotscripts) Hvor jeg kan:

Have en fin oversigt uge efter uge i Outlook stil.

At den sender en mail/sms som reminder på et bestemt tidspunkt. (ved
ikke om sms kan lade sig gøre, men det ville være mest optimalt)

Kontakt liste med mail adresser mv, skal være let at rette i.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 16-06-04 11:06

peet_dk wrote:

> Først: Jeg har cliche som host. Og der er bla. safe_mode på. Se
> www.peet.dk/phpinfo.php .
>
> Kan jeg under de begrænsninger få lavet mig en smart kalender (evt.
> færdig script fra eks. hotscripts) Hvor jeg kan:

[klip]

Det er lidt svært at vurdere alle scripts på hotscripts.com, men det kan
sagtens lade sig gøre at lave et selv.

Du kan læse om safe_mode her: http://dk2.php.net/features.safe-mode

Hvis du vil have andre til at lave koden til dig, skal du henvende dig i
news:dk.opslag.stillinger - så skal du nok få respons.

Mvh
Tonni

Fra : CG SOFTWARE - Carste~

Dato : 16-06-04 16:46

Hej.

Prøv at kigge på http://www.frederikshavn.net/ hvis det er sådan en type
kalender du skal bruge har
jeg nok noget kode du kan få.

/carsten

Fra : Ahmed Jannuse

Dato : 20-06-04 18:51

jeg kunne godt bruge den kalender som er på frederikshavn.net, hvis jeg må
få noget kode

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 16-06-04 10:59

peet_dk wrote:
> [...]
>
> At den sender en mail/sms som reminder på et bestemt tidspunkt. (ved
> ikke om sms kan lade sig gøre, men det ville være mest optimalt)

det vil kræve en eller anden form for cronjob at gøre dette, det har du
sikkert ikke adgang til hos cliche, men jeg ved at man kan købe sig til
det ude i byen (dog nok ikke optimalt)
ang. det at sende sms'er så ta et kig på http://www.email2sms.dk

--
excuse of the day : radiosity depletion