MS Windows
briani 27239
hej gr. kan i hjælpe ?
Fra : chefen

Dato : 16-06-04 08:38

Hej

Min kusine har problemmer med deres pc'er.

Den kører med win xp.

Der er oprettet 3 brugere alle med admin rettigheder.

Problemet er kun en bruger kan bruge internettet. De 2 andre kan ikke komme
på internet.

Udbyder er Dansk kabel tv.

Nogen der har en ide om problemmet ?.

Mvh. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 18:20

Hvis i-net adgangen ikke er oprettet under all users(jeg ved ikke hvordan
man gør dette) skal den oprettes under hver enkelt bruger. Selvom de alle
har admin rettigheder kar de ikke samme desktop og software

Poul B-H