MS Windows
briani 27239
Specified Network name no longer available~
Fra : H.S.

Dato : 16-06-04 07:54

Jeg prøver at kopiere data fra én Maskine til en anden, hver gang jeg
prøver, så kommer det lille 'status' vindue frem, men afløses umiddelbart
efter af beskeden : "the specified network name is no longer available" og
mine data bliver ikke kopieret.

Jeg får samme fejl, uanset om jeg prøver at kopiere fra den ene maskine til
den anden, eller fra den anden til den ene maskine.

Maskinerne er hhv Windows XP og Windows 2003 server.

Det skal siges at jeg sagtens kan kan åbne den delte mappen, og se
indholdet. Rettigheder på begge maskiner er sat til fulde rettigheder til
Alle.

Hvad pokker er der galt ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/