Min nye USB mus vil ikke som jeg vil, kan ~
Fra : Devast8or

Dato : 04-05-01 18:08

Hejsa,
Jeg har lige købt en Logitech Cordless Mouseman Optical, og den skal sættes
til en USB port (fik desværre ingen ps/2 adapter med, vil lige klage næste
gang jeg er dernede), men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har aldrig
brugt USB før så jeg har ingen anelse om hvad jeg gør galt. Jeg har svjh
ikke installeret noget fra den CD jeg fik med til mit mobo (Abit KT7A-RAID),
men i 'device manager' i windows står der USB porte så det kan vel ikke der
problemet ligger......eller hvad? Jeg er desværre helt blank her så jeg vil
håbe I kan komme med nogle gode forslag. Det er jo lidt ærgerligt at købe en
mus man ikke kan bruge til noget.
TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Casper Bang

Dato : 04-05-01 20:16

Jeg tror at du skal ændre på en jumper på dit mothermoard før at du kan få
USB til at virke... Det har været nødvendigt for mig førhen.... Kig i
manualen, jeg tror at du kan finde det der! (manualen til mobo)

Fra : Devast8or

Dato : 04-05-01 20:35

Jeg har kigget i manualen til mobo'et og det ser ikke ud til at jeg skal
rode med en jumper (jeg tror iøvrigt ikke at der er jumpere på det, men jeg
gider ikke at åbne maskinen for at tjekke) og jeg har kigget i BIOS og
tjekket at USB er enablet. Jeg har også installeret USB driverne der fulgte
med til mobo'et, men det virker stadig ikke :(

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 04-05-01 22:06

Prøv at skifte om til en af de andre porte mens pc'en er tændt det har
virket for mig. Har du installeret drivere til musen? Hvis du køre NT virker
det ikke.

Held og lykke // PerL

Fra : Devast8or

Dato : 05-05-01 00:39

Jeg har prøvet at skifte den om til den anden port. Der gik ca 5 sekunder så
gik maskinen kold. Driverne er installeret og jeg kører ikke NT, jeg kører
Win98SE.

Devast8or

--
Spamfilter activated